Angsten van moederschap

Hi!

31+2 hiero! Uitgerekend in juni van een beweeglijk mannetje ?. Mijn eerste!
Ik merk dat nu het dichterbij komt, ik ineens wat angsten heb die ik hiervoor niet had.
Zal ik het goed doen? Wat als ik er niets van bak? Zal mijn kind gelukkig zijn met mij als moeder?
Wie herkent dit en hoe ga jij ermee om?
 
Jaa hoe dichterbij de uitgerekende datum hoe enger ik het vond. Uiteindelijk allemaal voor niets, want het gaat gewoon vanzelf. Het komt goed, de eerste maand is gewoon zwaar door veel huilen en weinig slaap. Maar daarna wordt het elke week leuker en leuker. Dus geniet en maak je niet druk. Haha maarja dat is makkelijker gezegd als gedaan 
 
Iemand zei ooit tegen mij:

"Als je die zorgen hebt, zal je een geweldige moeder zijn! Want jij wil het beste voor je kleine dus daar zal jij je uiterste best voor doen ♥️"

Heel veel geluk en gezondheid en geniet van alles wat er komen gaat ?
 
Met het moederschap komen de zorgen en die horen er, net zoals de onvoorwaardelijke liefde, bij! Ik ben zelf een enorme twijfelkont, zeker in de zwangerschap en het eerste jaar van het moeder zijn. Om eerlijk te zijn nog steeds hoor, zo nu en dan! En toch loopt er een blije peuter rond, we doen dit inmiddels al ruim 3 jaar, dat ouders zijn. En alle twijfels worden gecompenseerd met de vele knuffels, kusjes en 'mama ik vind jou lief'. Dat staat jou echt ook te wachten, want je klinkt nu al als een hele goede moeder! ?
 
@JoanB
Nou dit moet je niet doen hoor! Met deze hormonen barst ik gauw in tranen ?. Super lief dit. ?

Ik ga dit ook gewoon elke dag lezen als daily affirmation!
 
Terug
Bovenaan