Angstig

<p>Hey allemaal ,,  ik heb op 6w6d positieve echo gehad en op 8w5d ook een perfecte echo. binnen 2 dagen ben ik 3 maand en dan krijg ik terug een echo , maar heb zoveel bang… zoveel bang voor een missed Abortiun  Pff. Ik weet niet waarom maar er spookt vanalles door men hoofd… ik zal gewoon blij zijn dat het nog altijd positief is. Nog vrouwen die heel veel angst ervaren? </p>

Had ik ook heel erg was zo bang voor een missed abortiun,  ik droomde er ook heel veel over. Maar het is echt je angst. Ik ben nu 15 weken zwanger en nog steeds een groeiend kindje in de buik.

Hi,
ik herken je gevoel helemaal! Vorig jaar een missed abortiun gehad nu op het moment 10 weken zwanger en ook twee goede echo’s gehad.
van de week weer een echo en ook doodsbang dat het weer mis is gegaan.
geen tips dus maar puur herkenning, sterkte en ik duim voor je 

Volgens mij maakt dat niet uit het gaat er toch om dat je het niet door heb en het hartje is gestopt met kloppen?

Zo herkenbaar, ik heb dit in mijn eerste zwangerschap enorm gehad. Ik kreeg ook een prenatale depressie omdat ik constant bang was dat er iets mis was. Deze ging helaas na de bevalling over in een postnatale depressie. Maar met 2 mooie echos hoef je echt niet bang te zijn. De kans dat het misgaat is zo klein. Maar ik snap je wel.
Ik ben nu 5+3 zwanger van ons 2e kindje en nu ervaar ik weer dezelfde angsten als bij de eerste zwangerschap. Ik probeer er niet te veel aan te denken hoe moeilijk het ook is. Elke dag is er weer een ?

Terug
Bovenaan