Angstig

Hallo ik ben Robin 26 jaar en momenteel zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben nu 6 weken zwanger en sinds een week op en af roze bloedverlies met afvegen . Dan weer wel en dan weer niks. Ik word er heel bang van maar bij de verloskundige kan ik pas in december terecht . Iemand dit nog meer meegemaakt? Hoor het graag

Knuffel

Het is 50/50 of de baby blijft zitten bij bloedverlies. Het is heel naar om zolang nog in onzekerheid te zitten. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Bij 7 weken bloedverlies en het hartje klopte goed maar bij 8 weken en nog steeds bloedverlies was hij dood.  Veel sterkte. 

Ik heb dit ook gehad en heb net zolang gezocht en gebeld tot ik ergens terecht kon voor een echo. Ik was niet aangesloten bij een verloskundige praktijk maar maakte me zo'n zorgen! Daar eenmaal gehoord dat de zwangerschap niet was blijven zitten en veel steun gekregen, ook met een vervolgafspraak waarin een nieuwe echo werd gemaakt. Je hebt recht op gemoedsrust! Dus ik zou niet wachten maar goed zoeken naar een plek waar je direct terecht kunt voor een echo. 

Terug
Bovenaan