Angstigheid

12-09 eerste positievetest gehad toen 1-2 op de clearblue test, 16-09 2-3 op de clearblue test, nu weet ik niet hoeveel weken ik zou zijn omdat mn cyclus altijd heel lang is. Mijn 3 laatste menstruatie’s waren ; 7 Mei , 22Juni en 31Juli. 19-09 echo gehad omdat ik dacht al 5+ weken te zijn, gisteren dus echo gehad en niks op te zien.. nu hebben we gisteren ook hcg geprikt en die was 700 wat het zelfde is als een zwangerschap van 4+3. Ik heb geen bloedverlies gehad maar dat hoeft niet altijd met een miskraam lees ik, buitenbaarmoederlijkezwangerschap denken ze ook niet aan omdat ze me eierstokken hebben nagekeken en ze dachten daar niks te zien.. nu moet ik maandag 22-09 weer bloedprikken en als het hcg hormoon gelijk is gebleven of gedaald is is dat geen goed teken en als het gestegen is is dat wel een goed tegen denk ik.. nu vergelijk ik echo’s van internet met termijn 4+3 waar sommige soms wel al iets kunnen zien en wij zagen gisteren helemaal niks.. ik vind dat mn test van 20-09 ook lichter is dan die van 18-09 of 19-09. Ik maak me nu erge zorgen en moet nog t hele weekend wachten tot ik maandag eindelijk kan bloedprikken en de uitslag krijg..

De waarde van 700 zegt eigenlijk ook alleen maar dat je zwanger bent. Het kan nooit op de dag af je zwangerschapsduur bepalen. Als je de hcg-tabellen online bekijkt, zie je wat ik bedoel. De ClearBlue-testen vertellen ook niet meer dan dat je zwanger bent. De wekenindicator is ook naar een ruwe schatting. Het is echt afwachten op de volgende bloedtest. Dat er op een echo niets te zien was, is normaal met ruim vier weken zwangerschap.

Terug
Bovenaan