<p>Hi!</p><p style="text-align: center;">Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik zwanger ben, niet gepland maar wel erg welkom. Nou voel ik me al een paar weekjes niet lekker maar omdat ik het erg druk had op werk gooide ik alle symptomen op stress en overwerkt zijn. Nu sinds 3 daagjes voel ik me iets beter, niet meer de hele dag misselijk en de moeheid neemt wat af. Ben nu 7 weken en een beetje zwanger maar had eigenlijk verwacht dat het rond 12 weken minder zou worden (geniet er onwijs van dat ik me nu beter voel hoor!) Maar vind het toch een beetje spannend. Doordat ik een angststoornis heb maak ik alles extra spannend voor mezelf en ben ik nu best bang dat er iets fout gaat. Als je een miskraam krijgt worden de kwaaltjes ook minder las ik, of hebben jullie ook dat het de ene week meer is dan de ander? Zal het gewoon door de drukte op werk komen dat het eerst allemaal erger was? We hebben woensdag een echo gehad en hier was de baby te zien en de hartslag te horen. Dat gaf me best wat rust, maar het kan zomaar een dag later fout gaan natuurlijk.. Hoe zorg ik dat de spanning in mij minder wordt? Hebben jullie hier ook last van? Ik heb verder niet meer buikpijn dan eerst en ook geen bloedverlies, maar toch blijft de angst dat er iets kan zijn.. </p>