Aniball en inleiding

Een vraagje...

Ik gebruik al een tijdje de annibal. Dit helpt mij vooral met angst voor het persen. Ik weet nu een beetje wat ik kan voelen.
Nu staat er in de beschrijving dat je ook al heb je het gewenst aantal cm behaald wel moet blijven oefenen tot aan de bevalling.
Nu ben ik alleen vanavond ingeleid met een ballonnetje en heb het dus niet kunnen oefenen vanavond. Morgen avond is de baby er waarschijnlijk nog niet dus dan kan ik ook niet oefenen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb ik voor niks geoefend als ik nu 2 of 3 keer oversla?
 
Lieve TO,

Wat maak je jezelf toch druk. Ook al is de inleiding geen natuurlijk proces, maar een medische ingreep, de rest van je bevalling is dat wel. Geloof me, alles gaat vanzelf.

Bij mij gingen ze er in het ziekenhuis ook vanuit dat het lang ging duren. Dat is protocol/gemiddelden volgens mij.
 
Een vraagje...

Ik gebruik al een tijdje de annibal. Dit helpt mij vooral met angst voor het persen. Ik weet nu een beetje wat ik kan voelen.
Nu staat er in de beschrijving dat je ook al heb je het gewenst aantal cm behaald wel moet blijven oefenen tot aan de bevalling.
Nu ben ik alleen vanavond ingeleid met een ballonnetje en heb het dus niet kunnen oefenen vanavond. Morgen avond is de baby er waarschijnlijk nog niet dus dan kan ik ook niet oefenen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb ik voor niks geoefend als ik nu 2 of 3 keer oversla?
Lijkt me sterk dat dat kwaad kan, maar als je je daar zorgen om maakt, kan je ook op een ander moment van de dag oefenen.
 
Een vraagje...

Ik gebruik al een tijdje de annibal. Dit helpt mij vooral met angst voor het persen. Ik weet nu een beetje wat ik kan voelen.
Nu staat er in de beschrijving dat je ook al heb je het gewenst aantal cm behaald wel moet blijven oefenen tot aan de bevalling.
Nu ben ik alleen vanavond ingeleid met een ballonnetje en heb het dus niet kunnen oefenen vanavond. Morgen avond is de baby er waarschijnlijk nog niet dus dan kan ik ook niet oefenen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb ik voor niks geoefend als ik nu 2 of 3 keer oversla?
Hoe is de bevalling verlopen?
 
Terug
Bovenaan