Ik heb hem bij mijn vorige zwangerschao gebruikt, elke dag kwam ik niet aan toe. Maar het gaf mij echt zoveel vertrouwen en duidelijkheid wat persen nou is. Ook voel je het stukje dat het even brand, naarmate je de ballon dus steeds ietsjes opblaast. Dat moment dat het op zijn max staat zeg maar, ja dat voelt niet heel fijn. Maar zo wist ik wel wat mij te wachten stond.
Volgens mij kwam ik maar tot 25 of 27 cm, en een hoofdje is 37 gemiddeld. Maaar ik had alleen een schaafwondje! Of dat nou door die aniball kwam weet ik echt niet. Toen ze vk zei dat ik moest stoppen met persen, op het moment dat het hoofde op zijn max stond, herinnerde ik me direct dat gevoel en ik stopte ook met persen. Hoe moeilijk dat ook is, goshhh....
Maar daarom dus ook niet uitgescheurd! Ik raad hem je wel aan. En oja, als je ermee begint schrik je je echt dood op het moment dat je hem inbrengt. Dat gaat dus echt voor geen meter en doet een beetje zeer. Maar je moet echt doorzetten en na de 2e keer al is het veek vertrouwder!