Ank, het is echt zo!! Ik ben zwanger...

hallo a.s mama's.
Wie had dat nou gedacht dat ik er ook bij ga horen. Ik niet in elk geval.
Het is echt een raar verhaal.
Ik kreeg wat rare verschijnselen voor ik ongi moest worden. Ik had een kleine bloeding, en ik heb tot 3 weken daarna getest. elke week een test. allemaal negatief.
Dus ik na mijn vakantie naar mijn huisarts. Was op vakantie dus een invaller.
Nee zegt ze, nee, je bent echt niet zwanger hoor. Zet het maar uit je hoofd. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan waarvan ze zei dat ze weinig kon voelen omdat ik zo gespannen was.
en ze deed een urinetest. Negatief natuurlijk. Ze had het wel over een echo of bloedtest, maar ze vond het niet nodig. Ik het uit mijn hoofd gezet. weer 'gewoon' gaan leven. en mijn volgende ongi afgewacht. Na 6 weken dacht ik : mwah testen maar. ( ik heb een cyclus van 5 tot 8 weken) en hij was POSITIEF!!!! Ik belde mijn eigen huisarts vanochtend en ik mag even langskomen van de assistente. Zij vond het niet leuk dat ze me van de vervangende praktijk. zo in de onzekerheid hebben gelaten en niks hebben uit laten sluiten. En ik moest gelijk de VK bellen. En HOERA, ik krijg woensdag 1 sept mijn Echo. Dan ben ik bijna 10 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het best griezelig. Ik ben nl. allergisch voor heel veel dingen (melk, huisstofmijt, dierenharen.) Maar: ik heb sinds ik zwanger ben geen last meer van hooikoorts. Heerlijk!!!!!
en gelukkige Marian
 
Lieve Marian,

WOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig zeg, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Het is wel een verrassing zo hè, echt super gaaf. Vervelend is dat hoor als je niet serieus genomen word door een dokter, je hebt er dan zo weinig tegenin te brengen. Ga er maar lekker van genieten als het goed tot je door gedrongen is, het is een mooie tijd!!!

Wat je alergieen betreft, volgens mij kan het echt geen kwaad. Misschien moet je voor je melkprodukten een vervanger hebben omdat het belangrijk is voor de baby, je zou het even na moeten vragen bij je vk.

Ik moet nog twee daagjes wachten op m'n echo, ik vind het nu toch wel erg spannend aan het worden. Duim voor me dat alles goed is!!??

Liefs, Ank
 
gaaf zeg,en wat een verassing dan toch!! ben je ook ineens lekker ver,door de onwetendheid...ook wel een klein mazzeltje toch?? van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten!!!
 
Terug
Bovenaan