Ank

Ank, sorry.
Ik had voor jou gisteren na Chili ook een berichtje getypt alleen elke keer als ik 'em klaar had en wou versturen, verstuurde de computer het bericht niet en ik was je berichtje weer kwijt. Maar hier ben ik weer.

Ik kan helaas niet van de schoolvakanties genieten maar ik ben 1 dag in de week standaard vrij. Vandaar dat ik gisteren vrij was en lekker de zwabber door huis heb gehaald. En jeetje wat een reacties kreeg je op jouw berichtje over drinken en roken voor/tijdens de zwangerschap. Nou, zoals je al las, ik ben het volledig met je eens !!! Hoe is het nu met jou ??? Met mij is alles prima en D-day komt alsmaar dichterbij !!! Ik heb 3 Romed-testen in de kast liggen en ze branden zowat door de bodem heen. Maar ze moeten nog even geduld hebben. Ik heb last van de maandelijks terugkerende kwaaltjes. Moe, dikke borsten, opgezette buik enz. enz. Mijn lichaam houdt me vast weer voor de gek !!!! Moet nog maar even afwachten. Meid, succes met je NOD !!!!!!

Groetjes Biaggi.
 
Lieve Biaggi,
Wat betreft de schoolvakanties, dat was Kiki die ook de schoolvakanties had. Wat dat betreft heb ik het echt heel goed hoor.
Leuk inderdaad die reacties op mijn berichtje, het was stiekem ook wel een beetje bedoelt om een dicussie uit te lokken. Ik zelf vond het de moeite waard om over te hebben.
Ik heb de afgelopen weken heel erg het gevoel gehad dat er niks was. Nu sinds gisteren denk ik daar stiekem al een beetje anders over. Je gaat natuurlijk zitten letten op eventuele kwaaltjes. Ik ben vooral heel erg gefocust op mijn borsten, of die geen pijn gaan doen. Nou, daar voel ik dus helemaal niks maar de rest ppfff.
Krijg geen hap door mijn keel door de misselijkheid, heel erg duizelig, opgeblazen en rommelige buik. En ook had ik gelezen dat als je zwanger bent je sneller een orgasme kan krijgen. Nou zodra m'n man naar me wijst is het al raak. Of ik mezelf nou gek zit te maken of dat het echt zo is, moet nog zooooooooo lang wachten........ ja, voor m'n gevoel dan.
Nou, we zien het wel weer.

Ik vond trouwens je reactie op mijn mooie buiken verhaal ook wel heel leuk. Zo zie je maar weer, we kennen elkaar niet maar hebben wel overeenkomsten, tegen roken en drinken tijdens zwangerschap en allebij mooie buiken gek!!!!

Nou meid, hou me op de hoogte!!!!

Liefs, Ank
 
Lieve Ank,
Sorry, ik dacht dat de schoolvakanties op mij sloegen, sorry sorry !!!

Jij krijgt geen hap door je keel, ik wel. Soms net gegeten en dan alweer honger erg hé ?? Jij bent heel erg duizelig, ik af en toe. Maar de opgeblazen en rommelende buik deel ik met je !!!! Vanochtend om +/- 10.00 knorde mijn buik erover !!! Of had ik gewoon weer honger ??? Weet het niet meer hoor. Ik heb toch liever een dikke gevulde buik dan een opgeblazen en rommelende buik, wat jij ??? Wat zullen we inmiddels al blauwe duimen hebben i.v.m. het duimen voor elkaar.

Ik las net dat Chris weer een ronde verder is. Balen voor hun. Meid, ik ga je op de hoogte houden !!!

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan