Anke & petra uit h

Anke & petra uit h,

Ik heb ook Romed testen besteld via babybrabbel. Het duurde wel een paar dagen voordat ze binnen waren. Of ze werken ??? Weet ik niet want ik werd tot nu toe elke maand weer een illussie armer. Hoop dat ik ze deze ronde (ronde 3) kan testen, en of ze inderdaad betrouwbaar zijn. Als ze negatief zijn, ga ik toch voor de zekerheid maar een clear blue halen. Ik heb 9 juni mijn NOD. Ik hou jullie hiervan op de hoogte.

Groetjes Biaggi.
 
ik heb vandaag bij de bestelling gekeken en ze zijn gister de deur uitgegaan,dus zal ze morgen wel krijgen hoop ik. ik ga het uitproberen,dan hoor je het wel. hopelijk blijft je ongi uit. ik duim voor je! gr. petra
 
Hoi Biaggi, de Romed testen zijn betrouwbaar hoor! Ik heb ze namelijk ook gebruikt. Ik had ze besteld en het duurt inderdaad best wel even voordat je ze binnen hebt, en toen was ik zo nieuwsgierig dat ik toch een Clear Blue test gehaald, die was positief (niet echt heel erg duidelijk maar toch goed zichtbaar), toen de Romed testen binnen waren heb ik die ook gedaan maar daar was echt maar een heeeeeel klein streepje op te zien en omdat ik wist dat de Claear Blue test positief was, wist ik dat er een streepje moest zitten, ander zou ik het misschien niet eens gezien hebben. Twee dagen later heb ik nog een keer een Romed test gedaan en toen was het al veel duidelijker. Dus ze werken wel, maar je moet dan echt wel wat langer over tijd zijn, denk ik. Ik was een week over tijd, toen ik testte. Maar ik moet zeggen dat ik toen ik 1 dag over tijd was een Clear Blue test had gedaan en dat die negatief was, terwijl ik toen wel zwanger was! Heb helaas een miskraam gehad, vandaar dat ik nu op dit forum zit. Veel geluk ermee en hoop dat je gauw positief test! Groetjes Cath
 
hoi, ik heb net besteld, ovulatie en zwangerschap. Kreeg ze binnen 2 dagen in huis.
Nu maar wachten op mijn ei, ben benieuwd of ik er iets op zie, tegen de tijd dat mijn ei moet komen.
suuces verder
 
Terug
Bovenaan