Anke en anderen

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Anke bedankt voor je reactie,dat wist ik dus nog niet dat je ook ongi kan worden zonder eisprong.Aangezien ik ook een onreg.cyclus hebt,maakt me dat ook een beetje ongerust.
Ik ben nu een half jaar bezig en ik zit in ronde 4.En ik weet dus niet zeker of ik een eisprong heb of wanneer mijn nod is,erg irritant.
Ik zit nu op dag 16 dus ik hoor nu in mijn vruchtbare periode te zitten,maar het kan dus ook over twee weken zijn,dus een ovulatietest heeft volgens mij geen zin,want er zitten er toch maar 7 in(voor 7 dagen)of niet?
Wel ben ik nu sinds zo'n dag of 5 met vlagen misselijk en dat kan ik me van de vorige ronde ook herinneren.Dat was 2 of 3 weken voordat ik ongi werd.Dus het zou best kunnen(hope so)WIE HEEFT DAT OOK ? MISSELIJK ROND DE EISPRONG.
Hoop op reactie.
Groetjes Phoebe.

Hoi!
ik had het idee,dat bij mij pas de cyclus op gang kwam na zo'n 6,7 rondes en dan wat meer regelmaat.dacht ook dat ik eerst geen eisprong had,maar ben toen gaan tempen,dat hielp bij mij wel omde vruchtbare dagen te weten.

Ik hoop dat je al zwanger bent en anders dat je ongi nu regelmatig zal zijn!

gr. petra

Hoi,

Volgens mijn huisarts heb ik een regelmatige cyclus, hoewel ik daar zelf nog wat over twijfel. Sinds april probeer ik zwanger te raken, wat dus tot nu toe nog niet gelukt is. Ik ben eigenlijk iedere maand vanaf de vruchtbare periode (rond de eisprong) misselijk. Mijn borsten zij dan ook erg gevoelig en pijnlijk. Daarbij een harde onderbuik en erg moe. Iedere keer denk ik dan: ah, zou t raak zijn...?! Ik zit nu op de 19e dag. Volgende week weet ik waarschijnlijk meer?!

Groetjes, Kaatje

He Phoebe,

Vorige maand had ik ook een aantal dagen, waarschijnlijk rond mijn eisprong, vlagen van misselijkheid gehad. Niet tot naar de wc-rennend toe, alleen het gevoel dat.

Zit nu op mijn 22e dag en heb nog helemaal niets raars gevoeld ofzo. Ook niet rond mijn eisprong. Ben alleen wel moe. Maar dat zal er allemaal wel bijhoren. Mijn cyclus is regelmatig en kan me voorstellen dat als dat niet zo is dat het allemaal iets gecompliceerder wordt met klussen enzo.

Succes met alles!
Nog een weekje en dan is er voor mij weer duidelijkheid.

Roos

hee die Phoebe, je kunt gebruik maken van een persona. dit computertje geeft de dagen aan dat je vruchtbaar bent. het is best duur om aan te schaffen, maar erg ahndig. ze worden regelamtig op markplaats aangeboden. kijk anders even op www.persona.nl
veel succes ermee!!!! Groet Aud

Terug
Bovenaan