anna 35 evt ander geintreseerden

A

Anoniem

Guest
Inderdaad deze pendel kwam iets anders uit maar dat geeft niet die van manuela van dijl zei dat het een zwangersschap zou zijn in oktober ook weer van een tweeling dit keer van een jongen en een meisje!!!!
Toch weer die tweeling nou ik wacht het maar af!!
Ik moet je wel zeggen dat die pendel van manuela betrouwbaarder en prettiger overkwam en had tevens vrijwel direct een antwoord!!
Groetjes bianca

Volgens mij heb ik even wat gemist?!!..wie is Manuela en waar is ze te vinden?
En geloven jullie nou echt in die uitslag of is t meer voor de fun??
Heb t nog nooit gedaan en weet eigenlijk niet hoe ik er zelf op zou reageren!
xx zuus

eeeeeeeehhhhhhhhhh

Ik heb het ook gemist, vertel eens?

groetjes
talke

volgens Marie was ik dus nu zwanger dat klopt dus van een jongen, maar de chinese kalender zegt een meid.

talke
(correctie 4wk zw)

eeeeeeeehhhhhhhhhh

Ik heb het ook gemist, vertel eens?

groetjes
talke

volgens Marie was ik dus nu zwanger dat klopt dus van een jongen, maar de chinese kalender zegt een meid.

talke
(correctie 4wk zw)

Talke wat ben jij dubbelzinnig vanavond!hahah!
zwanger ofzo??!!!hihi

nou bij mij zij manuwela dat ik in noveber zwager was van een meisje en miep zei dat ik in okt van een jongen dus we zien het wel liefs jolanda

ella51@hotmail.com zij doet dat penedelen tegen een kleine vergoeding!!
Wel wil   ik jullie allen wat meegeven en dat is dat de meeste pendelaars dit forum meelezen en dat zij flink de balen hebben van alle negatieve commentaar dat ze zouden krijgen misschien kunnen we hier met ze allen een beetje opletten want net als bij de chinese kalender heb je een kans van 50% dat t klopt.
Ik wil mij laten lezen ook op 0900paracom= 09007272266 op alle gebieden kunnen zij jou toekomst op alle grondvlakken deels "voorspellen"
Groetjes bianca
ps Wie pendelt er bij zwangersschapspagina.nl??? weet niet waar ik moet zoeken k sta wel geregistreerd!!

even een kleine correctie

hoi meiden, het is ela51@hotmail.com dus niet ella.
anders wacht je zolang op andwoord voor niets haha.

groetjes esther

Terug
Bovenaan