@anna-lovely

Heej Annemiek,

Wat lief dat je ff aan me denkt... Hier gaat het alweer stukken beter, manlief is weer aan het werk gegaan vanochtend... en vanaf zaterdag was ie al niet meer ziek... Heeft zaterdag eff mijn box naar boven gebracht... ding stond me al dagen in de weg.... en s'avonds hadden we een feestje en toen kwam ie rond 12 bij me, zullen we maar naar huis.... zag aan mij dat ik het niet meer trok.
Zondag hebben we heerlijk samen op de bank gelegen, filmpje gekeken. En even gepraat....
Ik vind het gewoon heel belangrijk dat hij zich met dingen bemoeit... dat ie zijn eerlijke mening geeft... en zijn eerlijke mening is dan, wat jij wilt vind ik goed... hmm... heb er niet veel aan, maar jah... Hij vind het gewoon heel spannend dat hij vader word. en het komt voor hem ook steeds dichterbij. hij is bang dat ie het straks niet kan. en ik denk dat hij een geweldige vader word. hij is erg goed met kinderen. Hij is er ook wel veel mee bezig, maar dan innerlijk... en ik uit het veel meer. Volgens hem komt dat omdat ik het van binnenuit voel, dat de baby er is en van alles doet. en omdat ik dikker word... volgens hem ben ik al mamma, terwijl hij nog niet echt het papa gevoel heeft...

Ben wel blij dat ie eerlijk is. en dat ie eindelijk toegeeft dat hij het wel eng vind. Voel mezelf nu ook weer stukken beter, nu we ff lekker saampjes hebben liggen praten.

Hij zei ook, in het begin had ik helemaal niet het idee dat je zwanger was. je had nergens last van kon alles lekker zelf... en toen ineens begon je te groeien en werd het voor mij wel duidelijker wij krijgen een kindje.....
Hij vind het wel heel erg bijzonder en toch ook vreemd dat zo'n klein kindje in mijn buik groeit.
Hij is gelukkig heel blij dat hij papa gaat worden!
En hij is heel blij met mij! hihi...

Ben zelf nog wel heel erg moe... ik hoef maar iets te doen en ben uit de lijken.... maar dat neem ik voor lief. en hij vind het een gek idee dat ik ineens zijn hulp nodig heb.

tjah... Al met al is het hier weer stukken rustiger en beter......... :D

Gelukkig dat het beter gaat!

Voor Jasper leeft het ook niet echt hoor dat hij weer vader wordt vindt ie fantastisch, maar moet niet verwachten dat ie zelf initiatief neemt om iets voor te bereiden, maar als ik het hem vraag gaat hij meteen aan de slag gelukkig.

Nu is hij de wand in de woonkamer aan het sauzen omdat ik dat zo graag wil! Lief he!

Fijn dat jullie erover konden praten en ik kan me niet voorstellen dat hij geen enorm lieve papa wordt!

Liefs Annemiek

hihi, ik wil de muren in de woonkamer ook nog zo graag een x gesaust... maar manlief zegt, we wonen hier nog geen 2 jaar, waarom moet dat nou? ene kant van mijn huis is roomwit.. en de andere kant donkergrijs....
Maar dat roomwitte vind ik momenteel meer geel... er word namelijk hier in huis gerookt... Maar we hebben wel afgesproken dat dat straks niet meer gaat gebeuren :D
Hoop dat ie mijn muren nog ff wil sauzen voor het zover is......... :D

Het is hier heel mooi geworden! Licht grijs. Wij hebben ook een donkergrijze muur en de rest roomwit. En ehhh... zou voor het wennen nu alvast maar buiten gaan roken...is je huis tegen de tijd dat de beeb komt lekker fris en zijn jullie er aan gewend!

Terug
Bovenaan