@anna-lovely

Goedemorgen,

Heb opzich redelijk geslapen alleen elk uur wakker.... maar is nog niet over...
harde buiken en krampen blijven maar komen... heb er inmiddels hoofpijn bij gekregen.... en zere oren.... vanochtend toen ik mijn ogen opendeed liep het gal me uit de mond.. (erg ranzig)
Hoef gelukkig niet echt over te geven ofzo... maar denk toch dat ik een griepje of virusje onder de leden heb gekregen...

Manlief werkt ook niet echt meee... was vannacht 5 uur thuis stomme zak.... en die probeert me nu te verleiden met een broodje gebakken ei...... getsi... moet er niet aandenken!

ik duik zo mijn bed maar weer in geloof ik... wil alleen eerst douchen... ik stink.... heb zo ongelovelijk lopen zweten vannacht... dat terwijl ik onder et zomerdekbed lig en geen pyama droeg..

Zal wel weer overgaan voor ik een oud mannetje ben..

ahh bah Anneke!
Hoop dat het snel over is en tot die tijd lekker veel slapen.
Die vent van je wegsturen met zn gebakken ei...mannen snappen er soms echt niks van he (al bedoelen ze het vaak erg lief!!)

zo.... heb de hele middag liggen slapen.... zo nu en dan ff wakker door mijn buik... maar iig heerlijk bijgeslapen... vriendlief net ff broodje jam voor me gesmeerd.....
Nogsteeds ben ik erg moe, en last van mijn buik... kwam net van de wc af en plaste slijm mee.... (lijkt me niet echt de bedoeling)

Heb ook nogsteeds hoofdpijn en alex vind me warm voelen... straks maar ff tempraturen denk ik... als het morgen nog niet over is miss de ha maar ff bellen....

Liefs

Voel me gelukkig iets beter vandaag..... heb nog wel hoofdpijn... vreemd heb ik anders nooit... vanochtend ff snel bij de ha geweest bloeddruk is gewoon mooi en netjes en mijn ijzer nogsteeds te laag... maar daar ben ik druk pilletjes voor aan het slikken.......

Vanmiddag ff lekker naar de kapper... en daarna maar weer ff uurtje slapen... :D

vanacht wel weer om het uur/ 2 uur wakker plassen en zo nu en dan last van mijn buik... maar geen krampen meer... pff dat scheelt al een heel end...

Ik lijk wat op te knappen!

hoop dat je wat meer opknapt hoor, eigenlijk nog wel een tip voor je bloedarmoede. bij mij ging mijn ijzer toch ook maar niet omhoog ondanks meerdere kuurtjes totdat ze er extra foliumzuur bij schreef, wellicht kun je deze erbij gaan slikken zodat het sneller omhoog gaat, sterkte

Terug
Bovenaan