@ anna lovely

hoi hoi

ik heb begrepen dat jij 1 dag na mij bent uitgerekend maar dat jij waarschijnlijk aankomende week gestript gaat worden toch?
waarom gaan ze dat doen als ik vragen mag...
ik hou ontzettend veel vocht vast wat me erg belemmert en waardoor ik vrijwel niks maar kan en heb last van issias maar bij mij willen ze niks van strippen weten...

alvast bedankt voor je antwoord.

Hai Lady-Lee,

Mijn vk gaat dit doen, omdat mijn beste vriendin 3 jaar geleden een dood meisje heeft gekregen ze was 40w6d zwanger.... omdat mij dit zo beangstigd hebben we afgesproken dat ik sowieso eerder word geholpen....... Tuurlijk zijn er in de jaren en daarvoor heel veel gezonde kindjes geboren ook met 42 week... maar de angst dat het misgaat is bij mij gewoon heel groot omdat ik het van dichtbij heb meegemaakt. Vandaar dat ze woensdag gaan proberen te strippen. ben dan 39w4d........
Afgelopen woensdag ben k in het ziekenhuis geweest en daar mag je als je er op staat met 41 week worden ingeleid.... sowieso moet ik daar op controle komen als ik 40 weken ben. maar ze gaf woensdag al aan, als ik echt niet meer kon (SLaap namelijk niet meer) ze wel eerder wouden gaan inleiden.

Als je baarmoedermond goed week is, kunnen ze proberen je een handje te helpen.......
Gewoon op doorhameren!

Liefs

dat hebben ze bij mij ook gedaan anna.
ik was net 38 weken.
dat deden ze omdat ik elke dag voor CTG moest gaan en ik er erg veel stress door kreeg.
het strippen heeft mij niet geholpen en ben alsnog ingeleid.

@lady Lee ben je in t ziekenhuis ondef controle of bij de vk.
Bij mij wad heg zo dat de vk wel strippen doet, maar het eerste ziekenhuis waar ik wad deden ze daar niet aan.
Mijn vk heeft me kunnen strippen met 41 weken. Er moet een kleine opening in de baarmoedermond zijn waar ze in kunnen.
Heeft bij mij niet geholpen. Avond erna ben ik naar t Ziekenhuis gegaan waar ze begonnen met inleiden.

@ anna lovely
sooow dat is nog al een verhaal. heftig zeg en begrijpelijk dat je je dan zorgen maakt.
maar nu snap ik het ;)
ik ben gewoon bij de vk en ondanks het vocht vast houden gaat het verder wel goed dus zien ze niet in waarom dat bij mij nodig zal zijn.
maar ik zie het echt niet zitte om weken over te lopen omdat het vocht me echt belemmerd en het behoorlijk pijnlijk begint te worden...

groetjes

Lady-Lee,

Hier bij ons in het ziekenhuis vertelde de vk dat ze nu standaart met 41 week inleiden als de moeder daar op staat. dit deden ze daar eerst niet, maar omdat andere ziekenhuizen dat wel doen.. doen zij dat nu ook omdat anders iedereen naar heerenveen of dokkum gaat.... ik woon trouwens in het hoge noorden.

Hoop stiekem dat mijn ukje er voor woensdag is, en anders proberen te strippen. Bij de 1 heeft het effect en bij de ander niet, maar we kunnen het altijd proberen........

P.s. was wel een samenloop van omstandigheden waardoor ze het niet gered heeft, was ze een uur eerder geboren, had ze het overleeft. in het laatste uur is ze gestikt in het vruchtwater, waarin ze had gepoept. Vk kwam te laat bij haar thuis, toen kon de ambu haar huis niet vindne, ze woont nogal achteraf en kreeg de ambu onderweg nog pech ook, waardoor ze 45 minuten vertraging opliepen.

Ondanks alle goede verhalen en gezonde babytjes met 42 week... blijft dit gewoon heel erg bij me rondspoken....

inmiddlels heeft mijn vriendin 2 gezonde dochters gekregen

@Anna lovely

Sjemig heftig verhaal van je vriendin!
Gelukkig heeft ze nu twee gezonde dochters!!

Ik had het al eerder van je gelezen en vond het toen al eng. Met dat toen in m'n achterhoofd wilde ik er niet nog een weekend over heen laten gaan. Was zo bang dat er wat zou gebeuren en dat omdat ik dan wilde wachten. Ben daarom toen voor t weekend naar t Ziekenhuis gegaan. Was toen 41,1 dag en fedde is met 41,3 geboren.

Hoop dat je/ jullie snel je kindje in jullie armen hebben.

Xo

Terug
Bovenaan