Jah de eerste 2 x was het ook een strijd, heb hem toen 2 x in slaap moeten wiegen, toen hij sliep was het goed. vanaf de 3e x ging ie er gewoon lekker in liggen. Moet hem nogsteeds wel es in slaap wiegen, zoals nu.. hij heeft nu steeds hazeslaapjes vanmiddag... word er beetje tureluurs van. Slaapt ie eindelijk en dan met 10 minuten is hij weer wakker en van de kaart. Heb em nu in de schommelstoel liggen. miss dat ie zo in slaap valt.
Maar de puckababy werkt hier dus wel heel goed. Hoop dat het bij jou ook gaat werken. gewoon ff doorzetten. hij moet wennen aan de beperkte bewegingsruimte.
Och arm kereltje, laat je ff weten wat de ha zei? en of je doorgestuurd bent enzo?
Met Jorn gaat het verder goed, hij spuugt zo nu en dan nog wel een beetje. maar de nieuwe voeding doet goed zijn werk. hij is nu een veel vrolijker mannetje.. hij was sowieso niet zo moeilijk, maar nu heeft ie het wel meer naar zijn zin.
MEt mij gaat het goed hoor.. heb de rust en regelmaat gevonden. zo nu en dan haakt het een klein beetje, want dan komt ie een half uurtje eerder voor voeding, maar het gaat prima..
S'nachts slaapt mijn kleine man gelukkig heel goed, waardoor ik ook lekker kan slapen. zitten s'nachts een uurtje of 6 tussen de voeding, dus dat vind ik wel netjes.
Nou laat maar ff horen wat de ha en de ka zeggen.
Liefs