Goeiemorgen,
Ja ik was al weer terug hoor maar hier was het gisteravond bal haha.
We waren ff op de verjaardag van mijn neef maar zijn maar naar huis gegaan omdat tie bleef huilen(kwam slapend aan hoor......)
Ik was zo boos ja echt heel erg dat je boos word op een huilend kindje ik weet het maar het is/was gewoon pure wanhoop ppfff.
Erik had hem in bed gelegd maar slaapzak vergeten.
Dus ik terug naar boven en boos de puckababy gepakt......en mijn manneke erin gelegd en aar beneden gegaan.
Na 10 -15 min huilde die nog(wel al minder) heb ik hem uit bed genomen en in slaap gehobbeld.
De laatste fles heb ik hem in de puckababy gegeven en de nachtvoeding ook.
Hij heeft er heerlijk ingeslapen.
Nu ja het is een wonder ik juich niet te vroeg ligt tie in zijn pucka in bed en hij slaapt en heeft het kwartier wat hij normaal huilt NIET volgemaakt.
Ik hoop dat het zo voort zet........
Verder is ie gewoon verkouden en moet vanzelf overgaan.
Heb neusspray en luuf en zolang hij geen koorts heeft/krijgt hoef ik niet terug.
Verder ook de verwijzing voor de kinderarts gekregen dus die ga ik zo ff bellen.
Nog bedankt voor je tip om ff door te zetten met de puckababy!
Liefs louise
Ja ik was al weer terug hoor maar hier was het gisteravond bal haha.
We waren ff op de verjaardag van mijn neef maar zijn maar naar huis gegaan omdat tie bleef huilen(kwam slapend aan hoor......)
Ik was zo boos ja echt heel erg dat je boos word op een huilend kindje ik weet het maar het is/was gewoon pure wanhoop ppfff.
Erik had hem in bed gelegd maar slaapzak vergeten.
Dus ik terug naar boven en boos de puckababy gepakt......en mijn manneke erin gelegd en aar beneden gegaan.
Na 10 -15 min huilde die nog(wel al minder) heb ik hem uit bed genomen en in slaap gehobbeld.
De laatste fles heb ik hem in de puckababy gegeven en de nachtvoeding ook.
Hij heeft er heerlijk ingeslapen.
Nu ja het is een wonder ik juich niet te vroeg ligt tie in zijn pucka in bed en hij slaapt en heeft het kwartier wat hij normaal huilt NIET volgemaakt.
Ik hoop dat het zo voort zet........
Verder is ie gewoon verkouden en moet vanzelf overgaan.
Heb neusspray en luuf en zolang hij geen koorts heeft/krijgt hoef ik niet terug.
Verder ook de verwijzing voor de kinderarts gekregen dus die ga ik zo ff bellen.
Nog bedankt voor je tip om ff door te zetten met de puckababy!
Liefs louise