Heej,
Ik zou net een topic openen, maar dat hoeft nu niet.
Afgelopen maandagochtend moesten we om 8 uur in het ziekenhuis zijn. om 9 uur werd Jorn meegenomen en is de sonde bij hem ingebracht. Die sonde zat aangesloten aan een kastje, waar ik de hele dag op knopjes moest drukken om dingen bij te houden, wanneer ie at. dronk of lag.
Al met al heb ik maandag 13 uur in het ziekenhuis doorgebracht. S'avonds ben ik naar huis gegaan en Jorn heeft daar heerlijk geslapen. is 1 x wakker geweest. Maar heeft daar wel een uur lang gebrult.
Dinsdag ochtend kwamen we hem halen. we waren om 8 uur in het ziekenhuis en om half 9 zou de sonde eruit gehaald worden. Wij maar wachten, ik Jorn wakker houden want die was alweer moe. maar ze kwamen maar niet. om kwart over 9 viel Jorn in slaap en je raad het al daar kwamen ze. Nu moesten ze van mij maar ff wachten.
Om kwart over 10 hebben ze de sonde eruit gehaald en woensdag belden ze met de uitslag.
Van de eerste 3 uur was een mooie grafiek en daarna heeft het bakje niks meer geregistreerd.
Nu zouden ze gaan kijken of ze uit de eerste 3 uur en de lijst die we bij moesten houden iets kunnen vinden. en zo niet... dan moet mijn kleine mannetje nog een x heen voor die onderzoeken.
We weten dus nog niets! wel erg balen... hoop dat ze nu er wat uit kunnen halen. anders moeten we nog een x naar het ziekenhuis