@anna-lovely

Hoe is het meid? Heb je het al een beetje kunnen verwerken? Nu heb je het even druk gehad met je examen natuurlijk. Het valt niet altijd mee, maar het slijt op den duur wel. Geniet in ieder geval even van het mooie weer en je mannetje. En dat je even het studeren op een lager pitje kunt zetten.

Dikke knuffel van mij

heej meiden,

Tjah, wat moet ik zeggen..... ik heb het wel een beetje al een plaatsje gegeven, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik me steeds meer op een tweede ga verheugen. dus ik denk wel dat hier binnenkort de knoop word doorgehakt. om voor een 2e te gaan.

Van de week belde een vriendin van mij. met het leuke nieuws dat ze zwanger is! Ik helemaal entaushiast. maar ik voelde ook een steek van jaloezie! ik vond het super voor haar dat ze zwanger is. maar ik vond het tegelijk gemeen.... waarom zij wel en ik niet. Denk wel dat het een begrijpelijke reactie is. en het was ook niet zo dat ik kwaad was ofzo... meer teleurgesteld dat mijn babytje niet goed was. Ik vind het echt super voor haar dat ze een baby krijgt!

Terug
Bovenaan