anna!

Moest vanochtend ineens naar het ziekenhuis en ben nu net terug...

Weer een hele gerusstelling...... pff stomme dokter met zijn blaasontsteking.......... GRRR

Vanochtend de vk gebeld over de pijn in mijn vagina en dat rare gevoel in mijn buik........... Moest meteen ff langskomen, urine meenemen.... Meneer de dokter test de urine, jah hoor een blaasontsteking... Daarna ff voelen, want hij wist ook niet wat dat rare gevoel kon zijn...... Legt de doptone op mijn buik om de baby te horen en raakt lichtelijk in paniek........... Hartje ging veel te snel.... sloeg 190/200 per minuut......... Hij met de Gyn bellen en overleggen ik moest linea recta naar het ziekenhuis........... Je raad het al Ann in paniek.......... Ik mijn moeder proberen te bellen moest iemand mee hebben en manlief aan t werk... mams neemt niet op ik nog meer in tranen...... Manlief bellen.............. 6x voor die eindelijk opneemt... ondertussen rij ik vanuit de huisarts naar mijn huis.......... zegt ie moet ik mee?? dus ik zeg graag....... kom er meteen aan........ 15 minuten later manlief thuis, meteen in de auto naar Drachten richting de verloskamers......

Moest opnieuw in het potje plassen, omdat de andere urine te oud was... maar eerst zou ze ff een soort van uitstrijkje gaan maken... dus ik in de blote toko op zo'n bed... benen wijd... knieën omhoog en mevrouw met een wattenstaafje naar binnen.... zegt ze hmmm je hebt wel erg veel afscheiding, dus ik zeg dat heb ik al zolang ik zwanger ben.. oh dan hoort het bij je.... Ging ze met warme watten mijn vagina schoonmaken eerder mocht ik niet in het potje plassen......... Naj ja potje... ik kreeg een beker waar ik in moest plassen en daarna overgieten in een potje.... Zou na 1 uur uitslag krijgen en de rest ging op kweek 48 uur.. .dus dat hoor ik pas na het weekend denk ik..... daarna ff bloedprikken en aan de ctg.........

Komt ze na 20 minuten, dat ik op mijn zij moest liggen want er moest meer beweging in mijn baby komen........... na nog 20 minuten komt de gyn langs met de uitslagen...........

Hartje was perfect heeft de eerste helft liggen slapen en daarna was ie actief maar met mooie hartstlag van rond de 145. GEEN blaasontsteking, geen ontstekingen in het bloed alleen ijzertekort dus aan de floradix............
En die pijn in mijn vagina? Indalingsweeën... en indalingspijn... zo'n baby ligt natuurlijk niet met zijn hoofd stil te wachten tot ie er uit mag.........

Mijn harde buiken waren normaal en dat moest ik maar voor lief nemen.... wel extra rust nemen en goed op mezelf passen.........

Woensdag weer op controle naar de vk en dan zien we wel verder........ Alles dus goed.

Liefs Ann

tjee wat een verhaal zeg, gelukkig is alles goed en heb je geen blaasonsteking of andere nare dingen. maargeloof best dat het even schrikken was. en toch meer rusten

gelukkig!! wat goed om te horen!!
Wel een beetje raar dat ze je eerst zo laten schrikken....

Nu lekker uitrusten en genieten van die kleine in je buik!!

liefs

Poeee.. wat een verhaal! Gelukkig lijkt alles "mee te vallen", doe maar rustig aan en hou ons op de hoogte! We hebben in elk geval goed met je meegeleefd ;-)
Groeten, Joyce

gelukkig maar dat het allemaal goed is afgelopen.
pfoeh wat zul jij geschrokken zijn.
ik ben nu wel blij dat mijn verloskundige de nadelen heeft verteld van de vroege indaling!
zo kan ik er tenminste niet van schrikken!

Terug
Bovenaan