annanas en bitterlemon

ik ben 1 mei 40 weken zwanger en wil absoluut niet over tijd gaan dus ben ik vandaag maar veel bitterlemonb en annanas gaan eten, hopelijk helpt het.
zijn er nog meer tips?
deze week zou zo mooi zijn want volgende week hebben we al bijna elke dag een verjaardag.
en ik wil de baby zo graag eindelijk in mijn armen kunnen sluiten en horen huilen ( dit omdat onze vorige zoon niet kon huilen, hij was te vroeg geboren (22,3 week) en zijn longen niet rijp, hij is overleden)

xxx

Hallo,

Mijn vriendin zweert bij wonderolie!!
Doordat je darmen enorm gestimuleerd worden zou dat ook zijn werking op de baarmoeder overbrengen.
Zelf niet geprobeerd.

Ik was gestript met 39,4 s'middags(2 cm zonder weeen) en een dag later in de ochtend is ze thuis geboren.

veel succes.

goede sex.

verder weet ik het ook niet. De eerste was 40+2 weken. Ik had toen ook van alles gedaan om de kleine eerder te laten komen maar zonder succes.

Het enige wat werkt is hopen !!!
Hopen dat de kleine er klaar voor is om eruit te komen.

Ik ben ook 1 mei uitgeteld. Had gisteren even het gevoel dat het kon gaan beginnen, maar fals alarm. Afwachten maar. Bij de eerste kon ik niet wachten en nu heb ik alle tijd. Heb zaterdag nog een feestje waar ik naar toe wil en een "te-doen-lijstje" die ik af wil hebben voor de baby komt, dus kaat die kleine maar lekker zitten. Nog tips hoe ik de bevalling kan uitstellen??? hi hi hi

heel veel succes

@ Jeanine

Je moet gewoon alles doen wat je de vorige keer met je zwangerschap ook heb gedaan dan blijft die kleine bij jou dus lekker zitten hahahah

en idd ik denk dat je alleen maar kan hopen!
hopen dat het wat eerder gaat komen dan de planning was of juist later dat kan ook uiteraard.

volgens mij kun je dat gewoon niet aansturen
het is pas zo ver wanneer de natuur dat toe laat denk ik... en de kleine der klaar voor is.

succes iedereen!!

liefs shirl.

Olie inderdaad!
Verschillende vriendinnen hebben het gebruikt en het werkt erg goed --> natuurlijk alleen als die kleine er klaar voor is, anders kan je proberen wat je wil maar werkt niks.
Gewoon 's ochtends op de nuchtere maag een klein glaasje olijfolie (of wonderolie, maakt niet uit) drinken. Ik weet het, is niet lekker, maar daarna snel iets anders er achter aan. Vervolgens ga je aan de schijterij, en dat is alleen maar goed want dan hoeft je energie daar tijdens de bevalling niet meer heen. En dan hopelijk later op de dag... een prachtbaby!
Ik ga het ook doen.
Succes!!

Terug
Bovenaan