Annaninas(babythee)

A

Anoniem

Guest
Weet je of je die thee ook in Nederland kan kopen en zo niet waar koop je het dan in Duitsland, we gaan van de zomer op vakantie in Duitsland vandaar. Zelf drink ik heel veel thee maar Zifjon vind het maar niks.

gr van Mariska

Hoi,

Ik weet niet wat voor thee dat is maar de meeste dingen kun je toch tegenwoordig via internet bestellen!?
misschien is dat iets!

Gr MJ

Hoi Mariska

Ik heb de babythee bij de real gezien.

groetjes Danielle

Hoi hoi,

Ik weet niet of ze die thee ook in Nederland verkopen. Heb hem hier nog nergens gezien. Maar goed wij wonen vlak bij de duitse grens en gaan daar dus ook sneller en gemakkelijker boodschappen doen.
Wij halen hem inderdaad bij de Real, zoals hierboven al stond geschreven.

Ik heb de pot er even bij gepakt zodat ik ook precies kan vertellen wat er op staat.
Het is dus een glazen pot met gele deksel van het merk  Hipp. Er staat Baby Fenchel-Tee ohne Kristallzucker op.
Kort gezegd thee zonder suiker. Ik kook 's morgens water, doe 200 ml in een fles en 2 schepjes van de thee.
Wij dronken dit vroeger ook al, dus het bestaat al heel erg lang (ben inmiddels 30) en toen we wat ouder werden dronken we het meestal als we ziek waren. Ik vind het nu trouwens nog lekker om te drinken.
Onze meid drinkt het koud maar ook warm. Ze vindt het heerlijk.
Je kunt het trouwens bij hele kleine baby's ook door de fles doen.

Succes met zoeken. Ik zal eens kijken of ik het op internet ergens kan vinden, en dan laat ik het wel weten.

Groetjes Anne

Hoi,

Ik weet niet meer van wie ik de tip heb, maar wij hebben kabouterthee gehaald bij de homeopatische/reformwinkel gewoon in Nederland. Het heet Kabouterfeest en is van Piramide. Er zit venkel, anijszaad, groene rooibos en kaneel in.
Zal het Doreen binnenkort ook weer eens geven. Eerst dronk ze helemaal niets naast de melk, nu lust ze al wat meer.

Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan