Anne en Aadje en de rest

Hoi dames,
Ik heb de uitslag van de kweek. In principe goed. Die bacterien die ik vorige keer had waardoor ik een MK kreeg, zijn volledig verdwenen en zullen na zo'n lange tijd dus ook niet snel meer terugkomen.
Wel hebben ze het zg. e-coli bacterie gevonden. (Die had ik vorige keer ook). Ik schrok me de pokke. Klinkt eng toch?!
Wat blijkt. Schadeloos. Doet niks, zit daar maar gewoon te zitten en mijn huisarts zei dat hij geen vrouw kent die het niet heeft.

Ik zou gewoon een zwangerschap (alleen op kweekonderzoek, verder nog niets onderzocht) uit kunnen dragen.

Das in ieder geval een stukje goed nieuws. Ik zie het allemaal gelijk een stukkie positiever in joh.

M'n man en ik moesten er achteraf wel een beetje om lachen. Stel dat het nu (januari) wel is gelukt, moet ik bevallen vlak voor onze trouwdag!!!! Zal je net zien hahahahahahaaha (maar dat zou een luxe probleem zijn hahahaahha)

He knuffies
Miranda(32)
PS, ik zet nu m'n leeftijd er maar bij want ik zie dat er een andere Miranda bij is gekomen....

He, hartstikke fijn zeg, dat de uitslag goed is! Dat is met recht een hele opluchting.
Kun je weer vol goede moed verder.
Ik was inderdaad een beetje nieuwsgierig of je al wat meer wist.

En, hoop je nu op een dikke buik in je trouwjurk of wil je het allemaal even laten rusten? Wat ik me overigens ook goed kan voorstellen hoor, want het is allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt.
Vaak geeft het ook een stukje rust als je het hele zwanger worden even op een lager pitje zet, tenminste, zo ervaar ik het een beetje.
Ik krijg 11-2 de uitslag van het chromosomen en stollingsonderzoek en dan zouden we er in principe weer voor kunnen gaan, maar zoals jij over je bruiloft denkt, zo denk ik aan mijn vakantie die al geboekt is.
Oftewel, het wordt nog even uitgesteld, haha!

Gr. Ariane

Hi Miranda,

wat een opluchting zal dat zijn! Hartstikke goed nieuws toch. Nou maar hopen dat de weg vrij is om inderdaad gewoon zwanger te raken en te blijven!

Ik zit in de week voor mijn NOD. Spannend altijd weer. Heb geen kwaaltjes. Bij mij is ook vijandig baarmoederslijm geconstateerd dus ik heb geen hoop eigenlijk op een spontane zwangerschap. Wel raar dus dat ik wel twee keer positief getest had en het daarna gelijk mis ging. Verwarrend hoor. We wachten maar gewoon af.

Ik moet als ik weer gewoon ongesteld wordt weer een afspraak maken met de gyn voor een samenlevingstest na het spoelen met natriumbicarbonaat.

Meis ik hoop van harte dat je net voor de trouwdag moet bevallen of met een dikke toeter in je trouwjurk loopt. Lijkt me ook wel heel speciaal!!

Liefs
Anne

Nou, om eerlijk te zijn boeit het me niet hoor. Als het maar goed gaat, dat is het belangrijkste vind ik. Van mijn part verplaatsen we de bruiloft. Ben er toch voor verzekerd hahaahhaha
Ik heb alleen niet nog de huwelijksreis geboekt. Daar wachten we mee tot in de zomer. Toch niet alles op het spit drijven natuurlijk.

He Anne, wat vervelend joh. Ik moet zeggen dat ik niet zoveel verstand heb van vijandig slijm, maar ik heb toch het vertouwen dat het goed kom Ben niet gelovig, maar doe toch ook voor jou(jullie) een schietgebedje.

Veel liefs en onwijs lief voor jullie gedachten en intresse.

Knuffels Miranda

Terug
Bovenaan