Anne Fien even over die buggy van het kruidvat

A

Anoniem

Guest
Heb je hem al opgehaald? Zo ja, zou je me een plezier willen doen en meteen hoe lang hij is als hij ingeklapt is. Ik denk er namelijk over om hem te kopen. Had een Hemabuggy, maar die was ingeklapt 115 cm (van wielen tot puntje van het handvat) en die paste dus niet goed in mijn kattenbak.
Verder nog wat vraagjes:
* hoeveel standen heeft hij en kan hij  (vrij) plat?
* kan je nog in het boodschappenmandje als hij plat ligt?
* zat er een regenhoes bij?
* rijdt hij fijn?
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Ik ben niet de persoon die je zoekt,maar heb wel de buggy,
Ik heb ff gemeten en kom op ongeveer 1,12 meter uit
Hij heeft 2 standen doormiddel van dat je twee riempjes los klikt
Hij kan niet zo plat
Er zit een regenscherm bij en die rits je vast aan de kap,erg handig
Hij rijd lekker,binnen dan.
Hij kan dus niet zo plat waardoor je makkelijk bij (het niet al te ruime) mandje kan
Het is een goedkoop ding,en dat merk je hoor.
Ik heb hem omdat ik over een weekje ongeveer,naar een camping ga in Frankrijk en dus ook naar mijn verslaving Disneyland,en dan laat ik mijn buggaboo niet bij de atracties staan,en deze buggy neem ik dan mee en zet ik vast met een fietsslot.
Mijn zoontje is ook een beetje te klein er nog voor 5,5 maand ,maar ik doe zodat ik niet de hele dag met hem in de babybag mee moet dragen.
Maclarens enzo rijden veeeeeeel fijner ,maar dan praat je ook echt over een ander bedrag,dus het is maar net met welk doel je de buggy koopt

groetjes Merel

enne wat betreft je kattebak

Kan je hem niet bij de voetenruimte kwijt van de achterbank......of heb je nog meer kinderen.

Groetjes Merel

oja bedenk me net dat je "vorige" buggy al aangeeft dat je nog meer kids hebt,en die vinden zo'n buggy bij hun voeten natuurlijk onnaceptabel

Heeeeeeeeey

Ik was benieuwd of je de buggy nog hebt gehaald?

groetjes Merel

Hoi,
ik heb maar 1 kindje, maar had idd een vorige buggy. Die was van de hema. En daar was het rubber onderaan (waar grotere kids de voeten op zetten) al kapot gegaan. Dus teruggegaan en mijn geld terug gekregen . Dus nu kan ik op zoek naar een andere die echt fijn is....
Achter de stoelen is idd een optie, maar als het kan heb ik er liever 1 die in de kattenbak past. In elk geval bedankt voor het antwoorden.
Ik heb hem nog niet gekocht... want in alle kruidvats waren ze uitverkocht. Kijk gewoon wanneer ze weer in de aanbieding komen...
Of misschien zie ik er ergens anders nog wel een die voldoet aan mijn eisen.
Thanx.
Groetjes Veerle

heey ,er schiet me net een actie van de anwb te binnen,dat is mischien wat,ik zoek het ff op

https://webwinkel.anwb.nl/published     /webshop/artikelen/ reisartikelen/  reisbuggy.nl.html

ff de spaties weglaten

Terug
Bovenaan