Anne / Kyra / Molly / Sandra / El

Thanx meiden voor al jullie reacties!!!

We verheugen ons nu ook al op de trouwerij en zeker ook op de iui behandelingen!!

Ik heb nu helaas niet zoveel tijd dat ik iedereen's verhaal lees dus ik ken de meeste van jullie NOG niet...

Maar ik beloof, na de trouwerij zal ik weer lekker actief hier op de site zijn, dus nog 1 week!!!!!

Ik vind het zo ongeloofwaardig dat ik ga trouwen!! Echt raar dat ik strax getrouwd ben.
We geven wel een groot feest maar dan overdag, om 13.00 uur trouwen we in Den Haag en vanaf 14.00-19.00 uur is er een feestreceptie in partycentrum Madestein, daarna uiteten met naaste familie en getuigen....
Ik kan niet wachten totdat ik mijn jurk aan mag trekken....

Oke niet te veel van het onderwerp afdwalen, sorry.
Maar ik lees bij de meeste van jullie dat na een aantal mislukte iui behandelingen, een samenlevingstest werd gedaan.
Ik zit nu te denken of het niet verstandig is om dat ervoor al te doen. Ik ga zo mijn gyn bellen, want anders is het ook zonde van je tijd. Je moet best veel tijd vrij nemen voor de iui en aangezien onze CAO is verandert dat dokter bezoeken nu van je vakantiedagen af gaan, balen he...

Iedereen in iedergeval succes!
Jullie horen wel weer van me...

groetjes,
MoMo

Hoi MoMo, leuk he zo'n bruiloft, je mag er zoveel over praten als je wilt hoor. Het is tenslotte ook iets belangrijks in jullie leven.......!
Ga je de naam van je man aannemen of houd je je eigen naam?
Heeft je aanstaande je jurk al gezien..?
En momo bij de samenlevingstest kijken ze of er nog levende zaadjes in jou slijm word gevonden, maar bij iui spuiten ze de zaadjes toch al in je baarmoeder, dan zijn ze toch al voorbij dat slijm? Ik weet het niet hoor ik heb er geen ervaring mee. Misschien kan iemand anders hier meer over zeggen.....! Nou meid aftellen naar de spannende dag je hebt zo te zien goed weer, heel veel plezier en succes.....!

Liefs Molly.

Hoi Momo

volgens mij is het verstandiger om een samenlevingstest voor IUI te doen. Ik heb zelf net zo'n samenlevingstest gehad. Helaas negatief. Moet nu nog een keer en dan wordt er naar verdere behandelingen gekeken.

Het is inderdaad zo dat een samenlevingstest bedoeld is om te kijken of de zaadcellen van je man overleven in jou slijm. Bij IUI wordt dit slijm juist gepasseerd door direct in je eileiders het zaad in te brengen!

Heel veel plezier met je bruiloft. Ik hoop dat je lekker weer hebt en dat de huwelijksnacht voor wonderen zorgt!!

Groetjes,
Anne

Dankjewel meiden,

Ik dacht het zoiets al....
Nou ik wacht wel 1x iui af en anders zal ik wel eens voorstellen bij de gyn, had haar nog niet gebeld.

Molly: Ik neem mijn man's naam aan, vind wel dat zoiets hoort (beetje ouderwets he voor iemand van 25)
Hij heeft mijn jurk wel gezien maar hij heeft me er nog niet erin gezien, dat mag hij niet!

Nou het grappige is dat ik waarschijnlijk op 2 juni mijn eisprong zal hebben!!!! Laten we hopen dat het alsnog natuurlijk kan gebeuren..
Ben nou vandaag ongi geworden, wat een ROT gevoel is dat zeg!

veel liefs..
MoMo

trouwens ik heet Monique maar ik zag dat er al een Monique tussen zit...

Terug
Bovenaan