Anne + Marielle

"goeie" morgen meiden,

Helaas voor mij niet zo'n goeie morgen helaas....
Ben precies op tijd ongesteld geworden. Ik had toch echt wel hoop voor deze ronde, maar helaas. Ik denk dat ik maar vanaf nu ga teperaturen, even kijken wanneer ik mijn eisprong heb.

Dus Anne, ik kan helaas niet naar het maart forum, maar ik zal voor jou nog even blijven duimen, zodat jij in ieder geval wel door kunt.....

Marielle, jammer dat jij ook weer een ronde door moet. Het is maar goed dat we elkaar kunnen steunen.

Wellicht dat we dan naar het april forum kunnen.

Wij gaan onze schouders er weer onder zetten en maar weer extra ons best doen.

Veel succes ook voor jullie en voor iedereen.

Liefs Jeannette
 
Lieve Jeannette,

Balen meid !!! Ga je dan toch voor een stiertje ??? Ik hoop het zo voor jullie !!! Ik zag ons al verder babbelen op het maart-forum. Jammer. Ik heb woensdag mijn NOD, dus moet nog even afwachten. Veel succes in de volgende ronde !!!!

Veel liefs Biaggi
 
Hoi Pop,
Wat jammer zeg!
Ik ben er ook nog niet hoor. Heb sinds gisteravond wat bruinsige afscheiding; ongi? Maar tot nu toe is het nog niet doorgezet. Ben wel misselijk en heb pijn in mijn maagstreek????? raar maar waar! Ik verwacht dus dat m'n ongi er gewoon aan zit te komen en dat ik door de zenuwen overijd ben.
In ieder geval wel slim om te gaan tempen. Weet je toch iets beter wanneer je je eisprong hebt.
Je hoort nog van me!
Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan