Anne

Anne, leuk om weer ns wat van jou te lezen! Wat balen dat je nu zo'n tegenslag hebt van je zuurtegraad...
Heb je wel het idee dat het spoelen met natriumcarbonaat helpt? En hoe gaat zo'n behandeling precies in zn werk? Ben je al iets wijzer op welke manier je dit kunt aanpakken in het alternatieve circuit? Een homeopaat is te overwegen natuurlijk...wellicht helpt het je ook om er enige regelmaat in te krijgen want die onregelmatigheid daarin lijkt me ook frustie zeg.

Hoestie verder op je werk? Ben je al aan het solliciteren geslagen of nog niet? Ik heb het allemaal maar even losgelaten ivm deze IVF-poging. Eerst daar maar ns alle pijlen op richten.
De behandeling valt me tot nu toe heel erg mee, mede doordat ik/we het IUI traject al kenden (spuiten, hormonen).
Maar ik ben nu ook pas bij fase 2, op de helft ongeveer want het spannendste komt het laatst! Morgen weer een echo, ben heel benieuwd hoe mn eitjes zich ontwikkeld hebben.

Laat je af en toe nog ns wat van je horen want ik mis je hier wel!

Dikke knuf, Suus ;-)

Hi Suus,

Voor wat betreft dat spoelen: ik moet dan tijdens de vruchtbare dagen voor het vrijen eerst inwendig spoelen met dat middel en hupsakee er tegen aan. Dan de volgende dag naar de gyn om te kijken of het zaad nog in leven is. Zo niet, dan is het dus niet op te lossen met dat spoelmiddel en zal ik ook met IUI moeten gaan starten. Dat betekent nogal wat, ik weet niet hoe jij dat hebt ervaren, maar je wilt natuurlijk zo graag dat het allemaal op een "normale manier" gaat. Ik ben nu geneigd om te denken, dan maar niet. Als het niet op de gewone manier kan dan houdt het op. Maar ik weet dat je je grenzen steeds meer gaat verleggen en als dat de kans is om toch zwanger te raken grijp ik die waarschijnlijk weer met beide handen aan. Het lijkt me wel heel intensief.
Ik ben nog niet echt begonnen met solliciteren, wel met rondkijken. Weet gewoon niet zo goed wat ik nu precies wil. Dat betekent dat ik op een bepaald moment gewoon moet springen en kijken waar ik uit kom, of nog even door blijven dobberen om zeker te weten hoe ik het aan ga pakken. Zit nog op die push van mezelf te wachten tot ik het echt zat ben en mijn woorden om ga zetten in daden.

Spannend hoor al die echo's? Dat betekent dus heel vaak naar het ziekenhuis? En kan dat ook in de avonduren? Het lijkt me behoorlijk druk allemaal. Maar natuurlijk super spannend. Weer een stukje dichterbij je doel! Hou je me op de hoogte.

Wat me opvalt is dat het heel rustig is op het forum. Zelf ben ik er ook niet al te vaak maar probeer toch wel af en toe te kijken. Volgens mij is het forum technisch ook niet in orde.

Nou ik ga weer vlug aan de slag, hoop snel weer wat van je te lezen. En heel veel sterkte met je echo's!!

Veel liefs,
Anne

Hee Anne,

Meis fijn dat je reageert! Het is hier idd rustig op het forum, mede door de slechte bereikbaarheid denk ik.
Goh zo werkt dat dus met die spoelingen, is dat vergelijkbaar met een zgn. vaginale douche of zit ik er nu helemaal naast? En heb je daar dan geen last/pijn van, zeker als je daarna meteen moet gaan jantekanteren?
Hoe vaak heb je dat nu al gehad/moet je nog of kun je dat zelf bepalen?
Jij bent net iets verder als een vriendin van mij die ook kampt met vaginale jeuk/zuurtegraadproblemen/hikken op
onderzoeken-behandelingentraject en dat is een hele moeilijke onzekere fase.

Ik lees dat je ook een heen en weer geslingerd wordt tussen verstand en gevoel....mbt verdere behandeling of niet. Dat 'gehik' herken ik wel een beetje. Wij konden daar zelf niet zo goed tegen en zijn vrij snel overgegaan op de IUI's omdat mijn klokje ook doortikte (ben nu 34...) en we zo snel mogelijk verder wilden. Met als gevolg dat je inderdaad je grenzen ook gaat verleggen...Daar kwamen wij ook wel eens op terug, want dan gingen we onszelf soms voorbij en lastten dan maar weer een paar maandjes pauze in...als ik het dan even niet meer trok na al die teleurstellingen. Toch is dat relatief snel voorbij gegaan en was het wel goed te doen, ook omdat we er samen sterk in stonden/staan (is wel errug belangrijk!) als een teampje.

Ik zie net pas dat ik nog wat oude info in mn berichtje heb laten staan (was een kopie uit een eerder berichtje), want inmiddels heb ik de 2e echo gehad en heb ik a.s. donderdagochtend al de punctie!
De ziekenhuisbezoeken vallen nu (met IVF) mee hoor, alleen 2x een echo en dan al de punctie. Meestal overdags.
Een spannend weekje dus. Maar ik heb goede hoop op een mooi aantal goede eitjes en dito bevruchting! We keep the faith ;-)

Jij ook sterkte he met je evt. beslissing/je gevoel achterna jagen hierin.

Ik duim voor je meis,
vel liefs van Suus

Terug
Bovenaan