anne33 & lill

A

Anoniem

Guest
he dames,

hoestie daar?
gaat alles nog goed aan die kant, ik hoor maar nix van jullie! vind ik raar ;-)! jullie zijn er normaal ook altijd.....

laat snel wat van jullie horen!

anne, ik had gereageerd op jou vorige berichtje!! kun je ff bijlezen wat ik meegemaakt heb de afgelopen weken....

lill, hoest met het nemen van de hormonen e.d? gaat alles nog lekker? of valt het vies tegen allemaal!

tot snel
xx kimpansee

Hoi hoi,met mij gaat het lekker ben weer in me klusweek,en we proberen het maar weer,maar kan beter vragen hoe het met jou is,ik heb zo met je te doen,moet steeds aan je denken,vindt het zo oneerlijk voor jullie!!!ik blijf voor je duimen hoor,net zoals de andere dames hier gr manuela

lieve manuela

wat lief dat je aan mij/ons denkt! dat doet met wel wat hoor!!!!!

tja, ik probeer me een beetje rustig te houden.....tot nu toe lukt dat aardig al weet ik niet hoe ik dat doe.
we moeten de 19de terug naar uroloog en krijgen dan alle uitslagen, dus ook van het nieuwe zaad onderzoek. ff afwachten dus. daarna kunnen/weten we pas wat meer en weten we wat we kunnen gaan ondernemen. ik hoop echt dat er voor ons nog diverse mogelijkheden zijn. maar omdat ik een leek ben weet ik niet zo goed waar ik die info kan krijgen.

ik heb al diverse sites bezocht, maar omdat ik niet weet waar ik naar moet/kan zoeken is dat best moeilijk. ik hoop de 19de wat meer info te hebben, of in ieder geval als we weer bij de gyn zijn geweest. hij kan ons vast dan wel vertellen wat de opties nog zijn. dan pas kan ik me erin verdiepen denk ik.

ik hoop voor je dat het je gaat lukken deze maand. hoe lang ben je nu bezig?
klus ze, maar vooral geniet ervan haha!

tot snel en heel erg bedankt dat je aan me denkt! doet me goed! geeft me een heel warm gevoel! thanx

xx kimpansee

Terug
Bovenaan