Anne33,visje, Inge en Es en de andere nodgangers

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Hoe is het vandaag gegaan met jullie noddag?

Al iets te melden spannend weer he?

Ik hoop het zo voor jullie!

Inge ik heb je al enkele keren een berichtje gestuurd maar nog niks van je gehoord hoe is het met jou?

Ik hoop dat je me iets laat weten!

Laten jullie snel wat horen?lezen?
Liefs: Chili xx

Lieve Chili,

Afgelopen zaterdag wist ik het zeker: deze maand is het weer niet gelukt: ongi-krampen en mijn ontzettende zere tepels waren weer verdwenen.... even een flinke baaldag gehouden!
Mijn mannetje dacht deze maand voor het eerst dat het wel gelukt was en is er nog steeds positief onder, maar ondanks dat mijn ongi nog niet doorgebroken is, weet ik dat het komen gaat...
Ik heb een cyclus van 28-31 dagen, dus mocht er morgen nog steeds niets zijn, dan ga ik donderdag testen, maar zoals je begrijpt, ik verwacht niets....
Hoe staat het met jou ervoor? En natuurlijk: hoe is het met de anderen?

Liefs,
Es

Sorry, sorry, Chili,

Eerst deed het forum het niet en toen was mijn computer gecrasht (nog steeds). Dus het moet op mijn werk en dat lukt steeds niet omdat ik het te druk heb.
Ik ben nu bezig met een cursus op mijn werk, dus ik kan niet veel typen.

Anyway, voor mijn idee is het afgelopen maand weer raak geweest, maar je raad het al, weer niks geworden. Wel al 7 dagen ongi (normaal 4), veel buikpijn, pijn in mijn borsten en misselijk (nog steeds!). Erg raar allemaal. Ik ga begin nov naar de ha, heb ik besloten.

Mijn volgende NOD is 14 nov.

Weet jij hoe het met Simoon is afgelopen???
Ik kan niks van haar vinden!

Meissie veel sterkte met je NOD en ik hoop binnenkort wat uitgebreider te zijn.

Liefs, Inge

Hi Es en Inge,

Ik weet niet hoe het is afgelopen met Simone, en wat jammer dat jij weer ongi bent geworden maar je bent niet de enige ook ik heb vandaag mijn ongi gekregen echt weer balen dus.

Wat jammer dat je computer kapot is hopelijk is het weer snel opgelost want het is hier steeds stiller op het forum.

Es ik hoop dat het toch weg blijft en laat je iets weten als je morgen, donderdag gaat testen succes!

Liefs en tot snel xxChili

Terug
Bovenaan