anne33

he anne,

balen zeg!!!! toch ongi!!!
tja, wat kan ik zeggen om je op te beuren.....vrij weinig eigenlijk. we zeggen altijd hetzelfde, kop op volgende x beter etc etc maar toch blijf je je klote voelen!!!
ik denk aan je ok!

wat is perta??? is dat een mengelmoesje letters die op de plaats moeten lijken waar ik woon??? als dat zo is: het komt niet in de buurt hahaha!

de lion king was super gaaf!!! hoe mooi ze zoiets kunnen maken!! en ja erg duur! khad van mijn vriend 2 kaartjes voor mijn verjaardag gehad (a 78 euro p/stuk!!) maar wel de beste plaatsen!!
we hebben echt genoten!! s'avonds lekker wat drinken op het strand van scheveningen.....perfect weekend dus gehad!

als jij vakantie krijgt ga ik weg (18de) naar turkije....lekker he!

ik heb morgen om 10.20u afspraak bij de gyn. dan gaan we ff een balletje opgooien over iui! ik moet tot 21.30 werken dus je hoort het morgenavond, en anders dinsdag wel hoe het was!!
kvind het best spannend of dat we mogen of niet!

nou meissie, kga douchen want we krijgen om half 8 onze nieuwe buren op visite (we zijn net verhuisd) een leuk stel van onze leeftijd met......inderdaad net een kleine van 8 mnd (per ongeluk grrrrr) ;-)!

hint mbt mijn woonplaats begint met een V en heeft meer als 10 letters!

xx kimpansee!

jij ook veel succes woensdag bij gyn!

Hoi kimpansee,
ja, voel me ook heel zielig.. maar ach dat gaat gelukkig ook snel weer over..
Ben heel benieuwd hoe het morgen gaat bij de gyn..
Hoop dat ik morgen-avond ff op een comp kan..
Moet morgen werken en misschien wist je het nog niet maar ben stewardess..
Leuk werk maar wel klote nu met ei sprong en thuis zijn.. ??? Heb nu dus de 16de eisprong en ga dan ook weer vliegen dus dan moet ie 's-ochtens voor dat ie naar zijn werk gaat nog keer.. hihihi
Ben wo weer thuis dus dan lees ik het zeker.. kruip dan met kleine oogjes achter dit ding!

Ik wil trouwens ook heel heel graag keer naar de lion-king.. ben mega disney fan en heb gehoord dat ie heel mooi is!Lekker romantisch aan strand nog iets drinken.. Misschien wel RAAK nu?? duim voor je..
Is er trouwens een reden dat het bij jullie niet zo goed wil lukken?? Als je het niet wil vertellen snap ik het wel hoor..
Hoe oud ben jij ook al weer?? Ben errug vergeetachtig.. ik dus 33..

Ja, leuk buren met kleine In ongelukjes geloof ik eigenlijk niet zo.. Ook niet in door de pil heen zwanger worden.. Ik heb dat ding 15jr geslikt nu al bijna 3,5jr niet. Nu naast het vliegen en het vaak vergeten van de pil ben ik nog nooit zwanger geweest.. en ik kan je vertellen dat ik echt niet altijd voorzichtig ben geweest..maar het kan natuurlijk dat iemand snel zwanger is... ???

Je woonplaats eindigd het op -sch ???
Had je nog idee over keer ontmoeten?? Kunnen anders gewoon keer in cafe, op bepaalde tijd afspreken??
Misschien keer na de vakanties.. lekker naar de zon .. Lekker op strand.. waar ga je heen in turkije?
Ikke wil ook op vakantie, komt nog wel hoop ik???

Jij ook heel veel succes morgen en hoop het snel van je te kunnen lezen..

Hele dikke knuffel
anne
xx

Terug
Bovenaan