annefien

A

Anoniem

Guest
Hier even een oproepje voor annefien
ik heb je nog niet op het nieuwe forum gezien. Ik mis nu al je leuke foto's van goewan mats. Kom je ook naar ons kippenhok?

groetjes irene

jaaaa, Annefien, waar ben je?

groetjes,
Karin

en een knuf van Suze

kom eraan kom eraan, nu snap ik opeens weer warom het hier zo rustig is, iedereen zit daar natuurlijk, ben op het momet erg druk en hou niet zo van nieuwe dingen en veranderingen vandaar dat ik hier maar bleef hangen, maar ik zal de tijd eens nemen en rustig kijkn hoe het nieuwe forum werkt.

heb zondag denk wel tijd

mijn laptop ligt al bijna doormidden van frustratie maar ik probeer me aan te melden op de nieuwe site, zegt hij continu dta ik de regestratiecode verkeerd over neem, en nu zegt hij dat ik het te vaak fout geprobeerd heb en het voorlopig niet meer mag proberen, ik moet het later maar op nieuw proberen,

wat is dat voor onzin met die code

hoi anne fien (susanne) dat had ik ook met die code. ik kwam ook niet geregistreerd. ik heb dat toen doorgegeven aan ilona en zij heeft mij geholpen om erop te komen.
Ik zal het er morgen op de meeting wel even over hebben als het je dan nog niet gelukt is helpt er iemand wel even.

Niet opgeven hoor, het is beregezellig in het kippenhok en we pikken niet (grapje)

groetjes irene

Mail me vandaag maar even of roep me maar op msn. Mijn adres is ieloon@hotmail.com

ook vandaag mijn pogingen weer voorbij... ik snap er echt werkelijks helemaal niets van, maja, morgen weer een dag en anders maar pech.

ieloon ik mail je nog eff

Sorry dat ik even inbreek in deze topic, maar ik kan ook nog steeds niet op het nieuwe forum... Een paar dagen geleden heb ik me geregistreerd, en ik wacht nog op groen licht; dat gaat toch via de mail?
Ilona, kun jij me misschien helpen?
Of sta ik op de zwarte lijst, haha!!!

groetjes, Esther

Terug
Bovenaan