@ AnnekeRoo & Sma1985

Lieve meiden,

Morgen is het jullie dag voor de 20 weken echo! Wens jullie heel veel plezier en we zien vast en zeker de positieve berichten tegemoet :)

Zijn jullie nerveus?

Liefs Lynn.

He Lynn,
bedankt voor je berichtje!
Ik weet niet of ik echt zenuwachtig ben, maar spannend vind ik het toch wel!
Onze dochter heeft een ernstige verstandelijke beperking. Toen ik zwanger was van haar, hebben ze nooit iets gezien op een echo en nog steeds weten we niet wat ze heeft. Maar ergens hoop ik toch dat ze me morgen op de een of andere manier gerust kunnen stellen. Ik zou absoluut niet weten hoe, maar wie weet!
Liefs Anneke

Veel plezier.

Anneke, ik snap je wel een beetje. Zo'n echo kan niet alles laten zien. Het is lichamelijk en verstandelijk is moeilijk aan te tonen tenzij er iets duidelijk bij de hersenen te zien is. Voor jullie zal het na de bevalling beginnen. Kijken hoe de kleine regeert. ik wil je toch een mooie echo wensen.

Hey dames,

Geniet van de 20 wk echo. Snap wel dat het toch wel spannend is, zeker voor jou Anneke.

Hoop jullie beide een mooie echo hebben en kunnen genieten van jullie kleine uk.

Liefs

Echo gehad!
Alles zag er goed uit:)
Z'n hoofdje is opgemeten en dat is zelfs nog wat groter dan gemiddeld! (bij mijn dochter te klein)
Wil natuurlijk niet heel veel zeggen, maar voor ons wel een opluchting(kje).
Na een lange reis, nu even een dutje doen op de bank!
Ben wel een beetje gerustgesteld en heb weer wat meer goeie moed!
Welterusten;-)
Liefs Anneke

Terug
Bovenaan