Annem(ieke) hoe gaat het?

'k voel me vereerd, speciaal een topic voor mij!

Hier gaat alles goed hoor maar ik ben erg druk op het moment, lees wel nog altijd mee maar reageer wat minder.

We zijn net een lang weekend naar winterberg geweest met vrienden dat was super! Maar ons foto toestel ik kapot, dus ik moet ff wachten op de foto;s van onze vrienden.

De kinderboerderij in Delft is idd leuk! Ik ga er toch wel twee a drie keer in   de maand heen. In de zomer is ook de speeltuin open. Dit is een waterspeeltuin en die is super leuk. Ik denk dat ik daar van de zomer veel te vinden ben!

Ik ben altijd in voor een minimeeting maar ik ben op andere dagen vrij dan jij (woensdag en vrijdag) dus dat wordt wat lastig!

Met Lukas gaat ondertussen ook alles goed. HIj had bacteriele bronchitus en na een kuurtje antibiotica knapte hij al snel op.

Hij heeft net echt een sprongetje gemaakt en zit weer even lekker in zijn velletje. Maar hij wordt veel te snel groot.

Ik moet volgende week weer naar het CB. Ik ben benieuwd of ze wat over zijn gewicht gaan zeggen want hij weegt sinds hij acht maanden is al 10 kilo. Er komt geen grammetje bij, maar hij groeit wel goed in de lengte dus dat zal wel oke zijn.

Groetjes van Annemieke

Héé verloren schaapje, jammer dat we niet tegelijk vrij zijn,
misschien een keertje op zaterdag. Ik hou je gewoon op de hoogte...

Wij moeten over twee weken naar het Cb en ik heb idd ook het idee dat Stijn niet veel zwaarder is maar wel langer. Wat een ventjes worden het al hè!?!

Ben benieuwd naar je wintersportfoto’s,

liefs Stephanie

ps Zag dat Esmé je e-mailadres wilde hebben, als je het niet over het net wilt gooien dan kan je mij mailen en geef ik je haar adres (mag vast van Esmé).

Terug
Bovenaan