Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga je het sterker vertellen...
De dosis had niet aangeslagen volgens het ziekenhuis dus ik zou geen IUI krijgen... ik kreeg voor 10 dagen duphaston mee waar ik ongesteld van zou worden... inmiddels is het 4 dagen geleden dat ik de laatste geslikt heb en ik werd niet ongesteld...
Mijn man zei zaterdagavond jow doe een test terwijl ik zoiets had van uhhh waarom?
Dus ik doe een test vd kruidvat een goedkope en er staan 2 streepjes op (?o?)
1 streepje was heeeeel licht... ik schrok me wezenloos... dus vanochtend om 5 uur weer zon goedkope gedaan (zitten er 2 in de verpakking) en hetzelfde verhaal... nou had ik een digitale van clear bleu liggen en om aandringen van mijn zusje heb ik die vanmiddag gedaan... er stond op zwanger 1-2 weken...
Ik heb ontzettend gehuild omdat ik het niet kon geloven en ik durf nog geen feestje te vieren tot ik zeker weet hoe of wat... logischerwijs kon dit toch helemaal niet!
Ik heb het ziekenhuis al gebeld en hun antwoord was de wonderen zijn de wereld nog niet uit... dat blijkt!
Morgen ga ik een afspraak maken voor een echo en dan maar hopen dat alles goed is en blijft gaan...
Wauw annemarie, wat een superverhaal!!! Proficiat, wat zullen jullie blij zijn! Zo zie je maar hoe het kan gaan, geniet ervan en ik duim voor een goede echo! xxx