Annemiek... mama van Lukas..

A

Anoniem

Guest
Hai Annemiek
Hoop dat ik Lukas goed schrijf... of is het met een c.
Maar was even benieuwd of je wat meer rust met je mannetje hebt gekregen na amandelen knippen...?
Volgens mij heb jij ook heel wat afgetobt namelijk.
Bij Evi zijn er al buisjes geplaatst en heeft het spoken wel erge dieptepunten.. kno en kinderarts hebben nu besloten dat over anderhalve week de amandelen eruit gaan.. en was benieuwd dus of het jou/jullie heeft geholpen...
Liefs Daan
(overigens, maar ik juich niet meer totdat het een maand verder is... slaapt ze zomaar 3 nachten zonder kuur goed!!! ze heeft wel medicijnen tegen allergie gekregen..)

Hoi,

Ja, ik heb de laatste 1 1/2 week een heel ander mannetje. Maar of het door zijn amandelen komt? Ze hebben in een keer zijn oortjes doorgeprikt (geen buisjes geplaatst) en zijn neus amandelen geknipt.

Zijn amandelen waren nodig omdat hij eigenlijk continue verkouden was en echt ademhalingsproblemen daardoor had. Achteraf heb ik er te lang mee doorgelopen maar toen de kno arts het voor het eerst zei vond ik hem te klein.

Maar zoals ik al schreef heb ik een ander mannetje. 'Snachts sliep hij sinds hij een half jaar was altijd al erg goed. Dus daar had ik geen klagen over. Maar altijd vroeg wakker en ook altijd huilend wakker.

Sinds de operatie slaapt hij vaak door tot een uur of zeven (ipv zes uur). Dat is al heerlijk. Maar als ik vrij ben legde we hem altijd terug na zijn papfles. Vaak sliep hij dan nog een half uurtje en was meneer wakker.

Pas daarna begon de ellende. Vanaf zijn geboorte heeft hij nooit langer dan een half uur achter elkaar geslapen overdag. Soms waren er korte periodes dat het wat beter ging maar niet vaak.

En dat is helemaal veranderd. Hij slaapt nu twee uur achter elkaar. Weliiswaar nog maar een slaapje per dag. Maar ik   weet niet wat me overkomt. En ook nu slaapt hij nog, nadat hij zijn ochtenfles om 7.30 heeft gehad (het is nu bijna 10.00 uur). Je snapt waarschijnlijk wel wat dat met een kind doet. Veel uitgeruster, minder hangerig en huilerig, etc.

Hij zit veel rustiger in zijn vel, is niet meer zo gefrustreerd met alles etc. Maar of het door de operatie komt? Het kan ook weer een fase in zijn ontwikkeling zijn. Maar wel een fase die goed is voor MAMA!

Hij wordt nu overigens wakker (mag ook wel) dus ik ga hem eruit halen en een lekkere knuffel geven!

Annemieke

Terug
Bovenaan