Hallo Sonja en Rosanne,
Ten eerste, Rosanne, maak je niet te sappel meid. Iedereen kan wel eens wat over het hoofd zien, gebeurd mij ook regelmatig hoor
Maar in ieder geval moet ik vrijdag voor het 2de gesprek bij de Lidl. Daar heb ik gesolliciteerd naar de functie assistent filliaalmanager. Als ik hier door kom, dan moet ik 4 dagen per week gaan werken en 1 dag per week naar het ROC. Hier krijg ik dan een MBO opleiding tot assistent filliaalmanager met een officieel erkend diploma. Omdat ik nogal een leergierig type ben, spreekt dit mij erg aan.
Bij het eerste gesprek gaf ik aan dat ik totaal geen ervaring heb ik de detailhandel, maar dat ik met mijn werkervaring en motivatie dit wel zou kunnen.
Blijkbaar waren mijn antwoorden op zijn vragen en stellingen goed raak want al snel kreeg ik telefoon dat ik voor een 2de gesprek mocht komen. Hier zal ook een hogere baas van de Lidl bij zijn. Van hem hangt dus een ja of een nee af. Ach, ik ga hier met een open visie naar toe en zie vanzelf waar het schip strandt.
En die aanbieding van de Rabo, dat komt via Monsterboard. Ik heb daar mijn cv staan en de aanbiedingen rollen dus gewoon binnen, ik hoef geen enkele moeite te doen om zelf vacature's te zoeken. Wel zo handig.
Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. In ieder geval laat ik het allemaal maar op me af komen.
Groetjes en ik houd jullie op de hoogte.
Annemiek