annemiek22

A

Anoniem

Guest
ha annemiek,

ik wilde je evan wat vragen.
ik zag in een ander berichtje dat je tarwekiemolie had gebruikt en dat het bij jou mogelijk gewerkt heeft. nou heb ik het ook aangeschaft. op het potje staat 2x daags een capsule. heb jij dat ook zo gedaan? of maar 1x per dag? en heb je het elke dag genomen?
alvast bedankt voor je antwoord!
groetjes leetje

Hey Leetje,

Van wat ik me herinner moet je 3x   per dat 1 tablet voor de maaltijd innemen.
Dus voor je ontbijd, lunch en avondeten, ik weet nog dat ik dat soms lastig vond als ik dan een keer niet thuis at had ik die tablet ook niet gehad.
Maar ik had een potje bij de kruidvat gekocht en die was 3x per dag, misschien dat jij ergen anders een potje hebt gekocht en dat je die maar 2x per dag hoeft in te nemen.
Gewoon doen wat op de verpakking staat, zou vast wel goed zijn anders zetten ze het er niet op!
Maar wat ik al zei ik weet niet zeker of ik daardoor zo snel zwanger ben geraakt, ik heb wel veel positiefe verhalen gehoord hier(dat vrouwen ook snel zwanger zijn geraakt)
Heel veel succes en ik duim voor je dat het bij jou ook werkt en dat je snel zwanger bent!!!

Liefs Annemiek
16w4d

Ha annemiek,
bedankt voor je informatie. ik heb het potje bij een drogist gekocht die niet zo bekend is, maar op het potje staat 2x daags, dus dat doe ik dan maar. ben benieuwd. hoop dat het deze ronde raak zal zijn. moet mijn eisprong nog krijgen, dus hopelijk werken de capusels. en anders baat het niet dan schaadt het niet. het moet vast wel een keer lukken toch?

jij veel succes met je zwnagerschap. heb je veel last van klachten?
groetjes leetje

Hoi Leentje,

Ik heb niet zo veel last van kwaaltjes tot nu toe, ja alleen de standaard dingen!! De eerste 3 maanden was ik wel moe maar niet zo extreem, en ik beneen beetje misselijk geweest vooral in de namiddag. En nu heb ik eigenlijk nergens last meer van, heb mijn kindje ook al voelen schoppen!! Over 3 weken heb ik een echo dan dan hoop ik dat we kunnen zien wat het word.
Ik zal voor je duimen dat het snel raak is!! Heel veel succes!!

Liefs Annemiek
16w5d

Terug
Bovenaan