Annemieke the story... :-)

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden,

heb er maar ff niet topic voor gemaakt..
vanochtend toch maar keer test gedaan met ochtend urine... NEEEEE
toen maar weer de huisarts gebeld en die gaat mij zo terug bellen..
zal toch niet schijnzwanger zijn????
of nog erger de overgang????
het klote van de hele situatie is dat mijn hele schema dus nu door elkaar ligt..
dwz mijn vruchtbare dagen zijn nu dus ook aan het verschuiven.. ik ben stess en dus ben ik wel eens een nachtje of 2 niet thuis...

ben benieuwd wat de huisarts gaat voorstellen.. hihi

hou jullie op de hoogte! en meiden thanks voor jullie steun en ik ga zeker op internet kijken voor de testen.. als die nog nodig zijn????

liefs Annemieke

Hoi,

Hou je er erg in dat het nu ook kan komen doordat je gestressed erover bent?? (dat het niet komt bedoel ik.. je red-devils )
Ik wil niet cru klinken of zo overkomen... maar dat kan daardoor ook zijn dat het uitblijft.
Ten minste... dat hoop ik!! Ik weet niet hoe oud je bent?? maar overgang gaat niet van de 1 op de andere dag... (normaal gesproken dan)

Ik duim wel voor je dat het allemaal zal meevallen!! En het kan ook gewoonweg zo zijn dat je hormoonhuishouding nog giga in de war is.. mij is verteld dat je voor dat toch wel 1 jaar rekening mee moet houden (ook al ben je tussendoor regelmatig geweest)

Succes ermee!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi hoi meiden,

Vooral B'elanna (hoop dat het goed is geschreven..) ik was ook een groot fan!! ik heb alle afleveringen op video staan! baalde giga dat het afgelopen was..

Overgang.. ik ben 36jr (nov 37) en ja daar zat ik ook aan te denken.. gelukkig is het vanochtend gekomen.. moest wel lachen want ik was net klaar met plassen over een testje.. (kan het niet laten..) en toen zag ik het met mijn duffe kop...

gelukkig kan ik nu gaan tellen.. want ja het vliegen is dan wel soms lastig..

bedankt voor jullie tips.. en luisterend oor..

ik hou jullie op de hoogte..

liefs Annemieke

Hoi,

Gelukkig zég dat de red-devils weer de kop op steken.
Maar 37 is nog jong hoor... Mijn moeder (nu 54) is wel in de overgang... maar dat is al een jaar of 5-6 bezig. Maar dat wil niet zeggen dat je gelijk van de red-devils af bent.
Maar goed... dat is voor jou nu niet van toepassing (gelukkig maar!!)

En ik ben ook een giga-fan... dat zegt mijn dochters naam al genoeg toch??
1 nadeel... ik zit nu al te filisoferen dat als er wéér een beebje komt, welke naam geven we dan?? die er ook bijpas zeg maar....
Maar goed, dat zijn zorgen voor morgen en niet voor vandaag!

Succes met tellen en klussen!!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan