Annemieke ...we gaan bijna op vakantie

A

Anoniem

Guest
Koekkoek,

Ik las daarnet je vakantietips en wij gaan ook echt bijna (vrijdag) twee weken naar Portugal.
Heb er ook echt super veel zin in, maar ik vind het ook echte rete spannend.
Net als Lukas is Mees (zo heet hij) een heel druk mannetje en ik ben dan ook erg benieuwd hoe dat gaat in het vliegtuig...

Ik vond die nutrilon en die earplanes ook wel goede tips. Ga ze zo gelijk halen.
Ben nu al vrij deze week dus ik ben al begonnen met inpakken....jeeh wat moet er veel mee he!
Maar dat vind ik niet erg hoor...vind dat organiseren juist wel leuk (doe ik ook op mijn werk dus).

Echt heel benieuwd hoe het gaat bevallen, met baby op vakantie.
Denk dat als hij het naar zijn zin heeft dat wij het ook naar ons zin hebben. Zo werkt het gewoon.

Nou meid! Heeeeeel veeel plezier alvast en ik hoor graag hoe het jullie bevallen is.
Ik zal zelf (misschien wel ter plaatsen) ook wel verslag uitbrengen.

Groetjes mama3007!

Ik had hem gezien hoor. Ik kijk meestal wel ff op mijn werk maar ik reageer alleen van huis uit. Heb jij er ook zo''n zin in! Echt heerlijk met zijn drietjes op vakantie.

Jammer genoeg ben ik niet vrij en ga ik zelfs van vrijdag tot en met zondag nog met mijn schoonfamilie naar een huisje en maandagochtend vroeg vertrekken we al. Dat wordt dus ff stressen.

Als het mogelijk is doe ik ook verslag vanaf kreta!

Terug
Bovenaan