Annemieke13, hoe is het met de misselijkheid

Hoi Annemieke13,

een tijdje geleden schreef je dat je zo misselijk was en dat je tegen
opname aanzat. Hoe is het gegaan met je, is de misselijkheid al minder.

Ik ben nu ruim 9 weken zwanger en kotsmisselijk, ben al 4 kg afgevallen
in 2 weken, dus dat gaat ook niet de goede kant uit. Van mijn vorige
zwangerschap weet ik dat het tot 14 weken duurt, dus nog even
doorbijten.

Groetjes Nienke

Heey Dames,

Ik was ook zo ziek, dag en nacht en heb van de gyn. iets gekregen wat absoluut geen kwaad kan. Ik ben een compleet ander mens hierdoor.

Wellicht het overwegen waard?

Liefs

Wonderenbestaan!

hoi hoi niek,

zie je berichtje nu pas..
het gaat beter.. slik emersefane via de gyn errug goed!!! spug nu nog maar ong. 2 keer perdag maar kan niet veel eten want dan komt het er gelijk weer uit..
ik ben (niet om baas boven baas te zijn..) 6kilo afgevallen in 2weken.. maar ik kan het HEBBEN hoor..
ben niet opgenomen omdat ik het echt niet zag zitten.. vriendje heeft veel thuis gewerkt om voor onze zoon te zorgen..
gelukkig is mijn mams afgelopen ma nacht terug gekomen van vakantie en "helpt" haha
ze is 76jr maar is echt mijn reddende engel.. haha ze doet super veel met willem...
en de pillen he..
gisteren was ik bij de gyn... nekplooimeting.. en JOEPPIE die zei dat ik 5dagen verder was.. dwz bijna week korter misselijk zijn (hoop ik) bij willem was ik het tot 16weken..ik ben nu  12weken dus nog maar 4 tegaan..  

maar niek, hoe gaat het met jou?? 4kilo is veel hoor!!!  ben jij ook zo slap??
als ik veel beweeg ben ik kapot..  
vraag anders via de huisarts om die pillen (ik heb ze in zetpil want  pillen krijg ik niet weg..)
meis heel veel sterkte  en laat snel weten hoe het gaat..

liefs Annemieke  

Hoi Annemieke.

De misselijkheid is de hele dag continu aanwezig, spugen doe ik gelukkig maar een keer of 3-4 per dag. Alleen het eten lukt me niet goed, niets smaakt, maar het afvallen blijft gelukkig stabiel nu.
Gelukkig dat je baat hebt bij de zetpillen. Zelf slik ik liever geen medicijnen, dus probeerd het zo vol te houden. Wordt het erger dan moet het maar   met medicatie.
Gisteren de eerste echo gehad, alles goed, alleen 9 weken zwanger ipv 10, dus helaas nog iets langer misselijk.
Moet waarschijnlijk binnen enkele weken opgenomen worden om een cerclage te laten plaatsen ivm een verzwakte baarmoedermond. Alles erg spannend dus.
Liefs Nienke

Terug
Bovenaan