annemieke13

A

Anoniem

Guest
He wat toevallig,

Zo zijn jullie weer bezig? Leuk joh nou ja wij dus eigenlijk niet maar ja....

Hoe is eht met jou dan? En met Willem is hij weer helemaal beter? Ik was toen zo onwijs geschrokken en vond het oz jammer dat ik je nooit meer gesproken heb. Ik heb je ook zelfs meerdere malen gesmst en gemaild en geloof ik ook een keertje gebeld.

Met joshua gaat alles heel geod. Ik ben helemaal verliefd op mijn kleine mannetje. Hij is zo'n schatje. Maar ja dat zegt elke mama van zijn ukkie. hihihi
Ik geniet nog elke dag van hem. En vind het werken zo onwijs kut. Maar ja financieel moet het gewoon.
Dave is inderdaad aangenomen bij de brandweer. En heeft alweer een nieuwe functie. Hij is afgelopen maandag begonnen in de ploegendienst. Dus 24 uur op en 48 uur af. Super voor hem. Hij vind het onwijs leuk en heeft hele leuke collega's. Dus ons uk hoeft niet meer 3 dagen per week naar onze ouders en kinderdagverblijf. Nu gaat ie 1 x per week weg. En soms 2 x maar dat komt weinig voor.

Vind je het leuk om nog eens bij joshua's site te kijken? www.joshuakamerbeek.mijnbabysite.nl en zit je op hyves???? Ik wil nu wel wat foto's zien van jou ukkie!

Hoe gaat het met jou voor de rest ben je je zwangerschapskilo's al kwijt? Ik moet er nog 2 kwijt en dan zit ik weer op mijn oude gewicht. In 8 wk tijd ben ik 6.1 kilo kwijt geraakt. In het begin had het nog geen zin om wat aan mijn gewicht te doen want niks werkte (door de hormonen denk ik).

Hoor ik weer van je??? Heb het ook gemist. Ben erg emotioneel vandaag. En misselijk (waarschijnlijk) haal ik het in mijn hoofd. Heb vanmorgen een test gedaan maar daar kwam niks uit. Jammer he! Maar Dave is er ook nog niet aan toe zegt ie. En daar heeft ie alle recht toe toch?

Nou meissie tot schrijfs.

liefs charlie

hoi hoi meissie,

wat een ontzettend lekker mannetje heb je! super leuke foto's!
hij is al groot he! gaat het snel he..
wat kan ie allemaal? en hoe groot is ie? gaat het lekker??
zag dat ie uit een normale beker dronk! super!!! kan willem nog niet hoor.. hihi
eet ie goed??
vertel vertel vertel vertel...............

met willem gaat het super goed.. gaat allemaal heel snel.. hij kruipt, zit en in errug stout.. hihi
ja, ziekenhuis tijd was KUT daarna ook errug zwaar gehad..
hij wilde niet slapen.. en je moest de hele tijd met hem rond lopen.. gelukkig was ie bij de geboorte 4kilo en toen we uit het ziekenhuis kwamen bijna 5 dus wat was ik moe.. pijn in mijn rug en vooral tussen mijn schouderbladen..   het was echt een ontzettend zware tijd.. en soms nog hoor..
slapen is nog steeds niet zijn ding maar het gaat al 100% beter..
maar ook   ik ben helemaal weg van mijn mannetje.. hihi
hij is giga vrolijk en we hebben veel lol samen.. foto's tuurlijk.. ik heb op je gastenboek mijn email adres geschreven.. mail ff die van jou dan stuur ik foto's..

we moeten nog wel steeds naar het ziekenhuis voor controles maar ach.. stelt allemaal niet meer zoveel voor.
we zijn trouwens nog niet begonnen maar ik heb goede hoop dat we deze maand beginnen.. (ik ben nu ongesteld..)
werken vind ik geen probleem.. (erg he..) ik vind het eigenlijk wel lekker om ff weg te zijn.. ff mijn eigen ding doen.. en daarbij het is natuurlijk ook errug prettig meer geld hebben.. maar ik ben niet zovaak weg..   tot nu toe ong 2 keer  per maand soms 3 keer.. bv: kom net terug uit  LA (3de dag thuis) dan 12dagen vrij dan weer naar LA (dinsdag a.s.) dan weer 12 vrij dan naar peking en dan 9dagen vrij..
dussssssss niet slecht..

kilo's.. ja zijn er af.. maar mijn hele  lijf is veranderd..  niet grappig ik pas veel van mijn  oude kleren niet meer.. GROM GROM..maar ga me er niet druk over maken..  
ga ik wel wat aan doen als ik klaar ben met kinderen krijgen.. hihi
ik wil er 3 stefan maar 2..

meis moet nu ff willem gaan vermaken..
mail je snel weer BELOOFD

kussssssssssssssssssssssss

Terug
Bovenaan