Annet

He annet. Heb jij al een auto-maatje voor 19 april?
Misschien passen we in één auto. Is wel zo gezellig.
Als ik de wielen van mijn wagen afhaal en bij jou kan dat ook dan past het wel in mijn auto. (ben even vergeten wat voor auto jij had, geen station toch?)
Tenzij je dus al samen met iemand rijdt.
Ik hoor het wel.

Hoidiehoi!

Ehh ik heb nog geen auto-maatje....
Enne....ik denk, als ikde wielen van de wagen haal en achterin leg (bij die van jou dus..haha) en ik de hoedenplank thuis laat,  dat het waarschijnlijk wel past..... Helaas hebben we nog geen buggy, anders nam ik die wel mee.... Wat voor wagen heb jij?

Lijkt me iig wel zo gezellig en het scheelt me waarschijjnlijk 3 verkeerde afritten als je meekijkt, want alleen......rij ik zo 6 keer verkeerd! haha

Dus, gezellig!
Liefs Annet

Uhh, wat was jouw plan?
De wielen achter in mijn auto leggen en je eigen hoedenplank thuis laten zodat de wagen daarin past?????
MM, maar goed.
Ik heb een Opel Astra. En mijn (kinder-)wagen kan heel plat. Dus ik denk dat daar nog wel een tweede bij kan.
Maakt mij niet uit met welke auto we gaan rijden. Heb jij de auto die dag?
Er zijn dan meerdere opties. We maken er multiple-choice van oke?
a. Ik kom naar zandvoort, we gaan met mijn auto
b. Ik kom naar zandvoort, we gaan met jouw auto
c. Jij komt naar hoofddorp, we gaan met mijn auto
d. Jij komt naar hoofddorp, we gaan met jouw auto
e. iets anders.. . . .

Hahahahahaha
Ik bedoelde dus......
Ik leg mijn wielen, samen met die van jou op de achterbank van de auto.....Hahaha dat scheelt weer ruimte in de kofferbak. Mijn wagen is helaas niet zo klein.... Maarre...als je het goed vindt (en als het allemaal past)   wil ik graag rijden, want ik word erg snel wagenziek....en als we in de file komen.....zit ik liever zelf achter het stuur.... (stom he?)

Dusse....optie.....D (geloof ik...)

Liefs Annet

Joh, ik vind het allemaal prima.
Maar jouw auto is helaas niet zo klein?? Of helaas niet zo groot, of gelukkig niet zo klein. .. .hihi
Heb jij al enig idee hoelang rijden, hoelaat je dan bij mij bent? We delen de kosten hoor!
We moeten wel een beetje de tijd nemen om alles in te ruimen.
Adihos!!

Hahahaha ben ik zó onduidelijk??
Mijn wagen (kinderwagen dus...) is helaas niet zo klein als je 'm inklapt.....

Enne....we hebben afgesproken om 11.00 dus als ik nou eens zorg dat ik om half tien (?) bij jou ben?? Dan hebben we volgens mij alle tijd en als we echt veel te vroeg zijn, kunnen we altijd nog ergens een bakkie koffie halen...toch?

Liefs Annet

Terug
Bovenaan