Annet!

A

Anoniem

Guest
Heee, hoestie nou?
Ik had me zo voorgenomen om te onthouden dat jij zondag je verjaardag vierde. Ik dacht, dan stuur ik een sms-je of ik open een topic voor je. Maar door al dat gedoe in het ziekenhuis ben ik het heeeelemaal vergeten.
Maar als ik het goed heb onthouden ben je vandaag voor het eggie jarig.
Gefeliciteerd meid!
Hopelijk zit jij nu lekker met Arno bij de Bokkedoorns (is wel een tent voor jullie dacht ik zo).

Heb je een leuke verjaardag gehad zondag?

Nog vele gezonde en gelukkige jaren toegewenst met heeeel veel kinderen en een leuke baan!

Liefs Nelleke

Ik heb bert even langs het strand gestuurd en dit is het uiteindelijk voor je geworden

Vele jaren nog!!!

Pauline

Wat is die bert toch een schat he! (of zit ie zo onder de plak)

beide (hahaha)
Hij is gewoon te vergelijken met
Ahhh nee het is echt een schatje hoor hihi

Hee meiden!
Bedankt voor jullie felicitaties! En een speciaal bedankje voor Bert natuurlijk....wat een schatje! Hij is wel ver weg geweest he? Ik bedoel, ik woon aan het strand, maar hier zijn geen bergen te zien....

Ik heb het hartstikke leuk gehad bij DREFFZICHT Nelleke....KLinkt voor een buitenstaander ook al heel duur toch? Nou ja, het was iig erg gezellig. Jammer alleen dan Arno vanaf zaterdagavond al de buikgriep had....heb het meeste dus alleen (met een beetje hulp van de visite) gedaan. Nou ja, volgend jaar beter...

Maar goed, erg lief dus!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan