Annet31

A

Anoniem

Guest
Hoi Annet!
Ik zag net in de IUI lijst dat we precies gelijk op lopen. Eerste IUI, beide met femara+pregnyl in het Delfzicht en allebei 2 februari de eerste follikelmeting. Ik moet om 8.50 uur, wie weet komen we elkaar wel tegen, hihi.
Vandaag dus beginnen met het slikken van femara, zal mij benieuwen of we last krijgen van opvliegers. Ga jij de pregnyl spuit trouwens zelf zetten? Ik ga dit de eerste keer maar onder begeleiding in het delfzicht doen, dan durf ik het een volgende keer zelf wel.
Groetjes,
Judith

Hoi Judith,

Ik heb een afspraak om 10.30 u staan bij Dr. Koettnitz, deze arts ken ik nog niet.
Volgens mij wordt Femara weinig gebruikt want  ik hoor er verder niemand over, toch hebben ze er goede ervaringen mee als ik Declerq mag geloven.
De eerste Pregnyl zet ik ook niet zelf hoor, 'k heb injektiespuitjes gekregen met flinke naaltjes eraan waar ik niet erg vrolijk van wordt eerlijk gezegt.
Ik heb geen moeite om te injekteren maar wel als het om mezelf gaat.  Brrr.

Laat je weten hoe Vrijdag is afgelopen?

Groetjes, Annet

Hoi Annet,
Ik ben erg benieuwd hoe de eerste follikelmeting bij jou is  gegaan vandaag,  beginnen  de eitjes al mooi te groeien?
Bij mij waren meerdere eiblaasjes te zien, de 2 grootste waren geloof ik 14 en 15 mm. Het slijmvlies was alleen nog wel heel dun (4mm), misschien krijg ik daar nog medicijnen voor om het wat dikker te maken. Morgen de tweede follikelmeting, afhankelijk van de grootte dan waarschijnlijk zondag pregnyl injectie en dinsdag inseminatie. Was dr Koettnitz een aardige gynaecoloog? Daar moet ik morgen nl heen.
Laat je weten hoe het bij jou is gegaan?
Groetjes,
Judith

Hoi Judith,

Vanmorgen 1e follikelmeting gehad, er zijn 3 eicellen geconstateerd waarvan twee kleine van ong. 12 mm en 1 groter dan 18mm en dus rijp genoeg was.   De Pregnyl werdt vanmorgen ook gelijk geinjekteerd ( subcutaan in de buikplooi, niet pijnlijk hoor) en morgenvroeg de inseminatie. Ze laten er geen gras over groeien nietwaar? Na morgen maar blijven hopen dat het gelukt is.
Succes het weekend, we duimen voor je en hou ons op de hoogte hoor.

Groetjes, Annet  en Harrie ( die leest en  schijft  mee )

Hoi Annet,
Was even benieuwd hoe het met je gaat, spannend he, die laatste 2 weken...kunnen niet snel genoeg voorbij zijn.  
Wel grappig dat we afgelopen zaterdag beide in het delfzicht waren, jullie zullen ons ook wel gezien hebben. Ik heb zondag de pregnyl gezet en maandag inseminatie gehad, dus ik kom je lekker vergezellen op het wachtbankje. Ik zal voor jullie duimen!
Groetjes
Judith

Dag Judith,

Hoe laat zat jij in de wachtkamer, wij zo rond 09.00 u.
Vorige week Vrijdag is de Pregnyl gezet en niet lang daarna kreeg ik flinke krampen onder in de buik.
Zaterdagochtend de inseminatie gehad en 's middags wat bruine afscheiding, waardoor weet ik eigenlijk niet maar ik vond het niet meteen zorgelijk dus maar niet gemeld.
M'n onderbuik is best gevoelig, bij jou ook?
We gaan er vanuit dat het deze keer nog niet lukt, dat wordt het ook niet meteen zo'n teleurstelling.
Hoe voel jij je nu na de inseminatie?

Groetjes, Annet.

Hey Annet,

Wij zaten tegelijk met jullie in de wachtkamer, ook om 9.00 uur.
Ik heb een paar uur na de inseminatie ook wat bruine afscheiding gehad, heb een keer ergens gelezen dat het heel normaal is en geen invloed heeft op het al dan niet zwanger worden. Mijn onderbuik is ook wel wat gevoelig, beetje zeurderig ongi gevoel heb ik sinds de inseminatie van maandag. Verder behoorlijk hoofdpijn, maar dat kan heel goed komen van de progestan dat ik moet gebruiken om het slijmvlies wat dikker te maken. Tja, nog niet echte zwangerschapsverschijnselen dus, laat de ochtendmisselijkheid maar komen!
Ik ga ook maar nergens van uit, dan kan het alleen maar meevallen. Heb al wel gelijk nieuwe recepten gekregen, dus in een evt volgende poging kunnen we meteen weer van start.
Hou je me op de hoogte hoe het gaat?

Groetjes,

Judith

Terug
Bovenaan