annetta prins

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik zie dat jij ook uit apeldoorn komt. grappig!
hoelang zijn jullie al bezig?

Liefs Inge
ronde 9

Hai Inge,

Ik zit nu in ronde 9, volgende week woensdag NOD, maar deze ronde weer niet raak hoor, dat voel ik gewoon. Ik woon sinds jaar in Apeldoorn, de maten. En jij?
xxx Annette

Ik had vandaag mijn NOD maar nog helemaal niks!!!

Wij wonen in kerschoten

Oh wow, spannend!! Ben je al eerder zwanger geweest? Toen ik in juli zwanger bleek (helaas mk) voelde ik me alsof ik ongi werd. Zo'n druk net boven je schaambeen, net zoals ik voel voor mijn ongi/ Ga je morgen testen?
xxx

Nee dit zou dan onze eerste worden.
He wat naar dat je een mk hebt gehad.
Na hoeveel weken ging het mis?
Ik wil wachten met testen tot het weekend. Zo dat mijn vriend en ik het eventueel kunnen gaan vieren. (hij heeft avonddienst)

Ik zat in mijn 5e week. Vroege mk dus, maar ben er nog erg vaak verdrietig en boos om. Wat een impact heeft dat op je leven, eerst totaal euforisch omdat je zwanger bent en dan het verlies van de zwangerschap.
Wij hebben ook nog geen kindjes. Dapper dat je zo lang kan wachten. Tis omdat mijn lijf zegt dat het niet raak is anders had ik de testen alvast in huis gehaald hahaha.

ik duim voor je!!

xxx

Vind het echt heel erg voor jullie!!!! lijkt me ook heel erg om zoiets mee te maken.
hoelang waren jullie bezig voordat je zwanger was?

Toen we met begonnen met het klussen heb ik wel een aantal keer getest en de dag na het testen werk ik ongi.
Dus daarom stel ik het nu langer uit.

Morgen gaat mijn vriend naar het ziekenhuis om zijn sperma na te laten kijken.
Hij heeft maar 1 testikel en daarom is hij misschien minder vruchtbaar.
Hoop dat alles goed is. En dat ik gewoon al lekker zwanger ben.

Ja, nu wil het toeval dat mijn lief ook maar 1 testikel heeft. 6 jaar geleden zaadbalkanker gehad en overwonnen maar heeft 1 bal moeten missen. we waren binnen 4 maanden zwanger!!! dus alles kan. Ik ken via via veel mannen met 1 bal die vader zijn van meerdere kids, dus ik verwacht dat spermaonderzoek van jouw vriend gewoon positief uitvalt! Ik hoop het in ieder geval wel! haha, wat een overeenkomsten! Ben je per ongeluk ook 31 jaar? dat zou het toeval compleet maken!
xxx

Terug
Bovenaan