Annette (Wondernetje)

A

Anoniem

Guest
Hoi Annette,

Hoe is het met jou? Jou NOD komt er alweer aan......vind je het weer spannend?

Ook de mijne is weer in zicht....volgende week woensdag. Ga jij meteen weer testen of wacht je nog een paar dagen?

Ik heb gisteren toch weer 3 digitale zwangerschaptesten meegenomen bij Kruidvat. Een kapitaal heeft het me al gekost, die dingen.

Succes.....ik ga voor je duimen.

Liefs, Clau

Hee Clau

Wat leuk dat je aan me denkt. Volgens mij ben je een tijdje niet geweest he?? Gaat alles wel goed met je? Nou ja, je hebt al testen in huis gehaald dus daar zal het niet aan liggen haha.

Ik ben echt behoorlijk zenuwachtig nu. Ik heb weer allemaal nieuwe kwaaltjes. Dacht eigenlijk dat dat na 9maanden niet zo gauw meer zou gebeuren, maar blijkbaar zijn er toch nog meer.......Mijn nod is aanstaande zondag, op mijn verjaardag. Tegen beter weten in ga ik dan dus ook echt testen. Ik vier   mijn verjaardag zaterdag al, dus de visite heeft er geen last van als ie negatief is, maar als ie positief is is het wel een geweldig cadeau!

En jij woensdag dus......Voel je al iets of heb je geen idee?? Wat zijn die krengen inderdaad duur he?? Ik haal toch maar even die gewone van het kruidvat. Die zijn volgens mij duidelijk zat en als ik het niet geloof haal ik alsnog wel digitale. (kan het missen gelukkig)

Meis, ik zal weer voor je duimen. Ik hou je op de hoogte.
Heel veel liefs en knuffels Annet

Terug
Bovenaan