Anniek geboren 16 augustus

Hallo Augustusmama,s
Vorige week maandag is onze Anniek geboren m.b.v. een keizersnede.Met mij en haar gaat alles goed!
Vandaag is de kraamhulp er voor het laatst, snik,snik, en dan gaan we met zijn zessen verder!
Voor degenen die nog moeten bevallen:Toi toi toi!!
Liefs,
Too-Shy

Heel veel geluk met jullie kindje!
En een leuke naam.
Wel gezellig denk ik zo'n groot gezin, maar ik hoop dat je komende tijd toch nog wel thuis wat hulp zal hebben?

Groetjes van Yvanka

hihi,heb ik nog 38 weken onder mijn staan, en nu al 2 weken niet meer zwanger ;)

@Thamara, ik heb hiervoor al 2 keizersnede,s gehad,( en 1 tangverlossing), en dan mag je niet meer bevallen omdat het risico te groot is dat je litteken de druk van de weeen niet aan kan, en dus kan scheuren.
@yvanka, het is heel gezellig, de 2 broers en grote zus zoenen die kleine de hele dag, zijn er helemaal blij mee.
vanaf morgen gaat manlief weer aan het werk en komt mijn moeder nog 1 dagje, en dan heb ik nog hulp van vriendinnen in de huishouding en af en toe met halen/brenegen van en naar school! Maar ik zie er wel een beetje tegen op hoor, zal toch ook veel zelf weer op pad moeten, en ben uiteraard nog lang niet topfit...we zullen zien!

Terug
Bovenaan