Annique,Sophie en Marek..ook 1 jaar!!

A

Anoniem

Guest

Hallo jarige dreumessen,

Van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag en maak er een geweldig leuke dag van!!
Met veel cadeautjes en lekkere taart.Veel plezier,ook voor de papa's en mama's.

Liefs Kitty en Tess  

Hoi allemaal

Vandaag wordt mijn nichtjeSophie (dochter van ToBi)  inderdaad 1 jaar.
Lieve schat, gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag. Lekker snoepen van de taart en natuurlijk een heleboel cadeaus uitpakken.  

Ook de andere kindjes die vandaag jarig zijn, wens ik een fijne dag met taart en veel cadeaus natuurklijk.

Sophie zou het heel erg leuk vinden als jullie haar vandaag komen feliciteren op haar eigen website. www.ollie.beebiesite.nl

Groetjes van Marieke

quote: Marieke23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 08:07:53'));

Hoi allemaal

Vandaag wordt mijn nichtje Sophie (dochter van ToBi)  inderdaad 1 jaar.
Lieve schat, gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag. Lekker snoepen van de taart en natuurlijk een heleboel cadeaus uitpakken.  

Ook de andere kindjes die vandaag jarig zijn, wens ik een fijne dag met taart en veel cadeaus natuurklijk.

Sophie zou het heel erg leuk vinden als jullie haar vandaag komen feliciteren op haar eigen website. www.ollie.beebiesite.nl

Groetjes van Marieke

Alle jarige Jobjes en Jetjes GEFELICITEERD!!!!

En een hele fijne dag toegewenst met veel kadootjes en lekker geklieder met de taart!!

En de papa's en mama's ook gefeliciteerd met deze mijlpaal!!

Liefs Annemarie en een verjaardagsknuf van Marin

alle drie een hele fijne dag gewenst met veel cadeautjes en taart.

Liefs sandra

Hiep Hiep Hoera!!! Kindjes, papa's en mama's: maak er een mooie dag van. Heel veel plezier allemaal!

Groetjes
Susan, Gijs en Sophie

Van harte gefeliciteerd!
1 kaarsje op je taart is niet niks hoor!!
Een hele fijne dag gewenst!

Ellen en Julian

Terug
Bovenaan