@ Ano

Hey Supertje,

Lief dat je er aan denkt, echter moet ik (volgens mij) nog 1 week wachten. Maar vorige week vrijdag (21e) was mijn IUI. Ik weet niet hoe lang daarna ik iets kan/mag verwachten. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet durf te kijken in mijn agenda, bang dat ik mezelf blij maak. Stom hé.
Ik wacht dus nog maar even rustig af. En rustig mag je zien als de buitenkant is 1 sereen vlak, en vanbinnen gieren de zenuwen meerdere malen per dag door mijn mijn lijf.
Hoe voel jij je nu??

liefs Ano

Hoi Ano,

Sorry, dan zat ik een week mis. Duim toch wel voor je hoor! Volgens gyn zou menstruatie vandaag moeten komen, volgens mijn eigen regels woensdag. Dus we wachten nog even af. Ik voel niks en merk ook niks anders als anders dus het zal wel niks geworden zijn. Maar ook ik heb die angst hoor. Denk dat ik niet eens durf te testen. Veel te bang dat ie weer negatief is en dan is het toch weer een hoop geld voor niks. Snap niet dat ze die dingen zo duur maken trouwens. Wij zijn heel druk met een grote verbouwing bezig dus ik heb behoorlijk wat afleiding, maar 's avonds op bed spookt het hier ook door het hoofd.

We wachten samen maar af meid.

Veel succes

Groetjes Supertje

Hoi Supertje,

Ik heb hetzelfde als jou. Ik dek me ook gevoelsmatig maar in dat het niets gaat zijn, dan valt het hopelijk mee.
Wij krijgen volgende maand de sleutel van ons nieuwe huis. Ik hoop dat die afleiding gaat zorgen voor een zwangerschap. Al die mensen die altijd zeggen "je bent er teveel mee bezig, je moet het loslaten". Zou het waar kunnen zijn? Ik weet het niet.
Ik duim en hoop mee, hou me op de hoogte hé?

liefs Ano

Terug
Bovenaan