@ano

Ga hier maar even verder want ander blijft het zoeken hahaaha. Ik vind het ook nog steeds een vreemd idee dat straks moeder te zijn. En eigenlijk kan het me niet snel genoeg gaan, maar geniet ook met volle teugen van de zwangerschap. Heb van de week spulletjes besteld. En manlief begint volgende week met de meubeltjes. Nu begint de fase dat het ook levensvatbaar is en dat was voor mij wel een grote drempel om aan spulletjes en namen te gaan denken. Af en toe kijk ik nog wel eens op het andere forum. Zijn weer veel nieuwe bij maar wil wel graag weten hoe het de anderen vergaat. Hoop dat ze snel mogen volgen. Weet je al wat het gaat worden? Mijn voorgevoel zat er goed naast. Hahahahaha. Volgende week gaan we echt aan de kamer beginnen en heb al heel veel gehad. Ik heb inmiddels wel al een wagen, maxi-cosi enz. Maar wel met de voorwaarde dat het nog terug kan. Ook met de spullen die ik nu besteld heb. Blijft toch nog een beetje eng he?

Liefs Supertje
 
Hey Supertje,

Wat herkenbaar wat je schrijft. Ik was er vol van overtuigd dat we een zoon zouden krijgen en mijn man zei vanaf het begin een meisje. De chinese horoscoop vertelde ook een jongen, dus duidelijkheid genoeg leek me. Ik was dan ook redelijk overdonderd toen we te horen kregen dat we een dochtertje krijgen, ha ha. Helemaal geweldig. Moest wel even schakelen, maar nu ben ik er aan gewend. We hebben al was rose spulletjes gekregen en daar geniet ik wel van.

In het begin heb ik het andere forum ook nog gevolgd. Nu niet meer. In het begin las ik nog wel en wilde ik nog wel reageren, maar ik hoor er niet meer bij. Net als jij koester ik wel de hoop dat het voor hen snel raak mag zijn. Vandaag zei iemand die in 1 x zwanger was geworden dat ze zich goed kon voorstellen wat het is om niet zwanger te kunnen geraken. Dat zijn opmerkingen waar ik nog steeds van ga steigeren en heb dat ook meteen tegengesproken. Niemand weet wat het is, als ze daar zelf niet voor hebben gestaan. Ik dank God nog steeds op mijn blote knieen dat ik deze kans krijg.
Nog een kleine 3 maanden en dan kunnen we hopelijk van de kleine meid gaan genieten. De kinderwagen staat al in de gang. Het kamertje is nog lang niet klaar en de kleine aankleedzaken, kleding etc moeten ook nog gehaald worden. Het blijft allemaal zo spannend.
Wil je vertellen wat jullie krijgen of ga je het geheim houden? Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

Hopelijk blijft alles goed gaan.

liefs Henny
 
Hey Supertje,

Wat herkenbaar wat je schrijft. Ik was er vol van overtuigd dat we een zoon zouden krijgen en mijn man zei vanaf het begin een meisje. De chinese horoscoop vertelde ook een jongen, dus duidelijkheid genoeg leek me. Ik was dan ook redelijk overdonderd toen we te horen kregen dat we een dochtertje krijgen, ha ha. Helemaal geweldig. Moest wel even schakelen, maar nu ben ik er aan gewend. We hebben al was rose spulletjes gekregen en daar geniet ik wel van.

In het begin heb ik het andere forum ook nog gevolgd. Nu niet meer. In het begin las ik nog wel en wilde ik nog wel reageren, maar ik hoor er niet meer bij. Net als jij koester ik wel de hoop dat het voor hen snel raak mag zijn. Vandaag zei iemand die in 1 x zwanger was geworden dat ze zich goed kon voorstellen wat het is om niet zwanger te kunnen geraken. Dat zijn opmerkingen waar ik nog steeds van ga steigeren en heb dat ook meteen tegengesproken. Niemand weet wat het is, als ze daar zelf niet voor hebben gestaan. Ik dank God nog steeds op mijn blote knieen dat ik deze kans krijg.
Nog een kleine 3 maanden en dan kunnen we hopelijk van de kleine meid gaan genieten. De kinderwagen staat al in de gang. Het kamertje is nog lang niet klaar en de kleine aankleedzaken, kleding etc moeten ook nog gehaald worden. Het blijft allemaal zo spannend.
Wil je vertellen wat jullie krijgen of ga je het geheim houden? Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

Hopelijk blijft alles goed gaan.

liefs Henny
 
Ik was helemaal ingesteld op een meid en ook volgens de chinese horoscoop zou het een meid worden en denk dat ze ons omgewisseld hebben, want wij krijgen een zoon. Tenminste zover ze konden zien want de navelstreng zat tussen de beentjes. We houden toch maar rekening mee dat het beide kanten op kan hahahaha. Dus familie wordt niet ingelicht. Waren we toch al niet van plan maar omdat het onzeker is houden we helemaal onze mond.

Ik heb dat ook nog hoor dat ik heel nijdig kan worden als iemand zegt dat ze snappen hoe moeilijk het is terwijl ze heel snel zwanger raken. Een oud klasgenoot van me was na 2 maanden al zwanger en vertelde dat ze die ene maand ook zo wanhopig was. Ja dan heb ik zoiets van hallooo weet je wel waar je het over hebt? Maar inmiddels heb ik wel door dat ze gewoon niet beter weten.

Laten we vooral lekker genieten. Nog 16 weken te gaan hier. Gaat ook wel weer snel he?

Liefs Supertje
 
gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden, maar ik denk dat als je iets graag wil dat elke maand te lang is, dus ook voor iemand die maar twee maanden nodig had om zwanger te worden kan die ene maand "een hel" zijn geweest. Tuurlijk er heel lang over moeten doen is niet leuk, maar ieder huisje draagt zijn kruisje toch?
en ja, ik weet waar ik over praat, heb er 6 jaar over gedaan om zwanger te worden van mijn eerste twee, 1,5 jaar over de 3e. de 4e, 5e, en 6e, kwamen heel snel.
 
Wow, 6! geweldig zo'n groot gezin. Is ook onze droom maar ben nu al 31 dus weet niet of we dat gaan halen. Bij jou is er vast wel plaats aan tafel voor een extra eter. Was bij ons vroeger tenminste wel zo. Gewoon allemaal een kleiner stukje vlees en dan kan er weer een vriendje of vriendinnetje mee eten. Kom zelf uit een gezin van 7 en mijn van uit een gezin van 6. Hebben dat allebei als heerlijk ervaren.
 
Terug
Bovenaan